• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
0

مناظره اول دور دوم انتخابات بازار خودرو + جدول قیمت را تکان نداد

  • کد خبر : 41148
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
مناظره اول دور دوم انتخابات بازار خودرو + جدول قیمت را تکان نداد

اکوایران: بازار خودروهای داخلی و برخی مجموعه ها از ابتدای خرداد 1403 روند ثابتی داشته و قیمت ها در این مدت تغییری نداشته است. جالب اینجاست که اولین مناظره دور دوم انتخابات امروز ماکت هایی در بازار داشت. از بورس گرفته تا سکه و دلار، البته به نوعی در همه جا. اما ماشین هنوز حرکت نکرد.

اخبار اقتصادی؛ ثبات قیمت خودرو در دوره مورد بررسی ثابت مانده است، در حالی که بازارهای موازی مانند دلار، طلا و … در این مدت نوسانات قیمتی داشته اند. بسیاری از فعالان این بازار امیدوارند با پایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری در 8 تیر شاهد تغییراتی در این بازار باشیم و رکود حاکم بر آن شکسته شود.

بازار پرطرفدار خودروهای داخلی و برخی خطوط مونتاژ از هفته اول خرداد وارد رکود شد و این روند تا امروز ادامه دارد. بسیاری از فعالان بازار خودرو امیدوارند با پایان انتخابات ریاست جمهوری نفس تازه ای به این بازار داده شود و شاهد خروج بازار از رکود باشیم.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت. به گزارش خبرنگار اختاز نیوز و بر اساس اطلاعات قیمت در این گزارش، قیمت “دنا پلاس توربو اتوماتیک” امروز در بازار کشف نشد، قیمت این خودرو در سایت های خودرویی در آخرین روز درج نشد. روز هفته گذشته از سوی دیگر در تحلیل بازار می توان گفت که «پژو 207 اتوماتیک» 890 میلیون تومان قیمت گذاری شده و تغییری نداشته است. به گزارش اختانیوز، «هایما اس ۷» نیز در قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان باقی ماند. همچنین ارزیابی ها نشان می دهد «تارا وی 2 اتوماتیک» در بازار فعلی 925 میلیون تومان قیمت داشت و تغییری در قیمت نداشت. «رانا پلاس» نیز 618 میلیون تومان بدون تغییر در بازار قیمت داشت. اما در میان پرطرفدارترین خودروهای ایرانی، «پژو پارس ال ایکس» نیز امروز متوقف شد و روی 835 میلیون تومان ایستاد.

قیمت محصولات سایپا.

از بین محصولات سایپا قیمت خودروهای «شاهین جی»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر»، «کوئیک گیر اس»، «اطلس» و «ساینا گیر اس» مورد ارزیابی قرار گرفت. از سوی دیگر امروز «شاهین جی» 720 میلیون تومان در بازار ماندگار شد. خانواده کویک امروز بدون تغییر باقی ماندند، با این شرایط «Kwik Gear R» 441 میلیون تومان و «Kwik Gear S» 420 میلیون تومان قیمت گذاری شد. به گزارش اختاز نیوز، ارزیابی بازار نیز نشان می دهد که «تیبا هاچ بک EX» 420 میلیون تومان قیمت دارد و قیمت آن تغییر نکرده است. تحلیل بازار نیز نشان می دهد که قیمت «ساینا دنده اس» ۴۲۹ میلیون تومان در بازار بوده و قیمت «اطلس» در بازار ۵۶۸ میلیون تومانی بدون تغییر باقی مانده است.

اکو 13

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41148

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.