• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

معرفی بهترین برند تصفیه آب در تهران

  • کد خبر : 42803
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
معرفی بهترین برند تصفیه آب در تهران

شرکت آبرسان تهران

فروش و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب

02177999423 – 021779994074 – 09120296614

امروزه به دلیل پایین آمدن کیفیت آب و توجه بیشتر مردم به خرید دستگاه تصفیه آب، شرکت ها برای جلب نظر مردم و مشتریان برای خرید آب تصفیه کن تولیدی شرکت خود، شروع به تولید دستگاه تصفیه آب در مدل های مختلف نمودند.

اکثر برندهای معتبر تولید کننده دستگاه تصفیه آب برای هر نوع سلیقه و هر مکانی یک دستگاه تصفیه آب تولید می کنند. مدل های متنوعی که باعث جلب رضایت مشتری می شود و مشتری را ترغیب می کند تا یکی از مدل های دستگاه تصفیه آب را انتخاب کند.

مدل های دستگاه تصفیه آب پرطرفدار در ایران

در ایران فقط دو مدل دستگاه تصفیه آب طرفدار بیشتری دارد و از فروش بیشتری نسبت به مدل های دیگری که در کشورهای دیگر تولید می شود برخوردار است که این دو مدل عبارتند از:

  • تصفیه آب خانگی مدل زیر سینکی
  • تصفیه آب خانگی مدل رومیزی کم جا

تصفیه آب خانگی مدل زیر سینکی

مدل زیر سینکی مدلی است که فروش بیشتری دارد و تقریباً 90 درصد دستگاه های تصفیه آب موجود در منازل و شرکت ها مدل زیر سینکی است.

مدل زیر سینکی به دلیل اینکه هیچ نوع پوشش و محافظی برای فیلترها ندارد و تمام قطعات و فیلترها دیده می شود به مدل زیر سینکی معروف شده است و بهتر است که در زیر سینک ظرفشویی و یا داخل کابینت نصب شود.

تصفیه آب خانگی مدل رومیزی کم جا

اما مدل رومیزی و کم جا فروش کمتری نسبت به مدل زیر سینکی دارد و به دلیل قرار گرفتن فیلترها و قطعات در درون یک قاب، فیلترها و قطعات باید حجم کمتری داشته باشند و به همین دلیل از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

مدل رومیزی برای مکان هایی که مشکل کمبود فضا دارند بهتر است که می توان این مدل دستگاه تصفیه آب را بر روی میز یا کابینت قرار داد.

برندهای گوناگونی در سراسر جهان اقدام به تولید دستگاه تصفیه آب خانگی می کنند اما فقط تعداد محدودی از این برندهای معتبر در ایران حضور دارند.

به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها معمولاً کمتر برندی در ایران حضور دارد اما هنوز هم برندهای معتبر و جهانی زیادی در ایران اقدام به فروش تصفیه آب می کنند. در ادامه با آبرسان تهران برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

بهترین برندهای تصفیه آب

بهترین برندهای تصفیه آب موجود در ایران عبارتند از:

  • FLUXTEK
  • AQUAJOY
  • C.C.K
  • SOFT WATER
  • TEKOMEN

این ها برند های معروف تولید کننده بهترین دستگاه تصفیه آب در دنیا هستند که خوشبختانه، این برندها را هنوز هم می توان در ایران خریداری نمود. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که این برندها را فقط از شرکت هایی خریداری نمایید که به شما خدمات این برندها را نیز ارائه دهند.

اکثر برندهای معروف دنیا در ایران نمایندگی ندارند و خدمات به مشتری نمی دهند و خود شرکت فروشنده داخل ایران اقدام به ارائه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان می نماید. به همین دلیل اگر قصد خرید بهترین دستگاه تصفیه آب را دارید فقط بصورت مستقیم از شرکت معتبر خرید کنید نه از سایت های فروش اینترنتی.

مزیت خرید دستگاه تصفیه آب خارجی در این است که شما فقط یک بار هزینه برای خرید پرداخت می کنید و به دلیل کیفیت بالایی که بهترین دستگاه آب شیرین کن خارجی دارد احتمال خراب شدن قطعات بهترین دستگاه آب تصفیه کن خارجی خیلی کم است و شما فقط در طول مدت زمان استفاده از بهترین آب تصفیه کن خارجی فقط هزینه فیلتر را پرداخت می کنید.

البته باز هم می گوییم که از برندهای معتبر غیر چینی و غیر ایرانی استفاده کنید و بخاطر پرداخت پول کمتر سرمایه خود را هدر ندهید.

دستگاه تصفیه آب aquaspring

بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

برندهایی که در بالا گفته شد به غیر از برند TEKOMEN که ساخت کشور ویتنام است همگی تحت لیسانس برندهای اصلی در کشور تایوان تولید می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی با وجود قیمت های بالایی که دارند یک سرمایه گذاری به حساب می آید چرا که خرید دستگاه آب تصفیه کن تایوانی ارزش بالایی دارند و تمام برندهای آب تصفیه کن تایوانی از کیفیت فوق العاده بالایی برخودارند.

به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم برندهای گفته شده را بخرید و از خرید دستگاه تصفیه آب با برندهای دیگر که همگی تقلبی هستند خودداری نمایید.

برند FLUXTEK یک برند آمریکایی می باشد که تحت لیسانس این شرکت در تایوان تولید می شود و در حال حاضر با کیفیت ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران می باشد که هم از لحاظ کیفیت قطعات و فیلترها در سطح جهانی می باشد و هم بدلیل داشتن نماینده انحصاری فروش در ایران نمونه تقلبی و چینی ندارد. فلاکستک بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی دارای استاندارد NSF آمریکا می باشد که تمام محصولاتی که بهداشتی و غذایی هستند برای عرضه در دنیا باید این استاندارد را داشته باشند.

برند فلاکستک بهترین تصفیه آب تایوانی هم دارای مدل های زیر سینکی است و هم مدل های رومیزی کم جا می باشد که در ایران دو مدل آب تصفیه کن تایوانی زیر سینکی فلاکستک یعنی مدل هوشمند و قلیایی HD50 از محبوبیت بیشتری برخوردار است و اولین برند پر فروش دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران می باشد.

برند AQUAJOY یک برند کانادایی است که این برند هم در کشور تایوان تحت لیسانس این برند تولید می شود و یکی دیگر از بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی با کیفیت می باشد.

دستگاه تصفیه آب AQUAJOY

دستگاه تصفیه آب آکواجوی نیز مانند برند بالا از کیفیت ساخت بالایی در قطعات و فیلترها برخوردار است که سال های سال برای مشتری بدون کوچک ترین خرابی، آب تصفیه شده تولید می کند و دومین برند پرفروش تصفیه آب تایوانی در ایران می باشد.

آکواجوی در ایران به دلیل داشتن نماینده انحصاری فروش تا به امروز فروش بسیار خوب و بالایی داشته است.

برند آکواجوی که دفتر مرکزی آن در تهران است دارای یک شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش بسیار خوب و عالی می باشد که خدمات فروش و پس از فروش بی نظیری را به مشتری ارائه می دهد به طوریکه مشتریان این شرکت تا به امروز نگرانی بابت تامین قطعات و فیلترهای تصفیه آب آکواجوی نداشته اند.

تمام فیلترها و قطعات برند آکواجوی نیز مانند دیگر برندهای تصفیه آب تایوانی دارای استاندارد NSF می باشد و شما می توانید به کیفیت این برند آب تصفیه کن تایوانی اعتماد کنید.

برند CCK و SOFT WATER هر دو جزء بهترین آب تصفیه کن تایوانی هستند که سال های زیادی در ایران حضور دارند و این دو برند نیز از معروفیت زیادی برخوردار هستند.

هر دو برند تولید کننده دستگاه تصفیه آب CCK و SOFT WATER برندهای تایوانی هستند که این دو برند تولید کننده اکثر قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی و اداری برای دیگر برندهای خارجی هستند که اکثرا در ایران موجود هستند و از محبوبیت کمتری برخوردار هستند.

مشتریان عزیزی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارند و یا در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی راهنمایی می خواهند می توانند با شماره های 02177999423 – 02177999407 – 09120296614 شرکت آبرسان تهران تماس بگیرند و از کارشناسان ما در این مورد راهنمایی دریافت نمایند.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42803

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.