• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

مرغ منجمد 65 هزار و 700 تومان

  • کد خبر : 43638
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
مرغ منجمد 65 هزار و 700 تومان

اکوایران: در حال حاضر طبق اعلام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مرغ منجمد در میادین شهرداری تهران 65 هزار و 700 تومان و مرغ تازه با قیمت 76 هزار و 500 تومان به فروش می رسد.

اخبار اقتصادی؛ در حال حاضر بر اساس اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران روزانه هزار و پانصد تن مرغ به استان تهران وارد می شود. در مجموع مصرف روزانه مرغ در تهران 1500 تن است. اما در آستانه تعطیلات این رقم به بیش از 1800 تن رسید.

جبرئیل برادی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران می گوید: توزیع و عرضه مرغ در بازار استان از شب عید و در ماه مبارک رمضان بدون وقفه ادامه دارد. به طور متوسط ​​بخشی از این مقدار مرغ از طریق استان های خاص تامین و توزیع می شود.

وی می افزاید: مرغ منجمد بسته به نیاز بازار همچنان با قیمت مصوب کیلویی 65 هزار و 700 تومان در دسترس عموم قرار می گیرد. البته در حال حاضر گوشت مرغ در اکثر فروشگاه های تهران با قیمت های مصوب موجود است.

به گزارش ایرنا، برادری می گوید: گوشت مرغ منجمد در فروشگاه های زنجیره ای، اصناف، تعاونی های مصرف و واحدهای عمده فروشی و خرده فروشی زیر نظر اتحادیه طیور و ماهی توزیع می شود و در ایام تعطیل نیز نگهبانان اتحادیه های مرغ و ماهی فعال هستند. اتاق های سرد. واحدهای متقاضی می توانند با هماهنگی این اتحادیه علاوه بر میدان بهمن به سردخانه های مربوطه مراجعه و نسبت به تامین گوشت مورد نیاز خود اقدام کنند.

از دیدگاه فعالان صنعت طیور، دولت تنها به دنبال کاهش قیمت در بازار است و اهمیتی ندارد که این کاهش قیمت تا چه اندازه به مرغداران آسیب می رساند و تعادل بازار را برای آینده بر هم می زند. آنها همچنین اعتراض خود را به واردات گوشت مرغ از آفریقا ادامه می دهند و می خواهند از واردات از آفریقا جلوگیری کنند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43638

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.