• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

مراسم تجلیل از برترین های کمپین «همراه با شرکت» بیمه ملت/ بیمه عمر یزدان دوست برگزار شد: بیمه عمر بخشی دست نخورده بازار با پتانسیل های فراوان است.

  • کد خبر : 41134
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
مراسم تجلیل از برترین های کمپین «همراه با شرکت» بیمه ملت/ بیمه عمر یزدان دوست برگزار شد: بیمه عمر بخشی دست نخورده بازار با پتانسیل های فراوان است.

مراسم معارفه و تجلیل از برترین های پویش با حمایت ویژه بیمه عمر بیمه ملت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی. بیمه ملی در مراسمی با حضور علیرضا یزدان دوست مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت، فعالان برتر به همراه حمایت های ویژه بیمه زندگی بیمه ملت معرفی و قدردانی شد.

مدیر کل شرکت ملت سگروس با تاکید بر استقبال چشمگیر شبکه بازرگانی از این کمپین، تصریح کرد: این طرح که در قالب جشنواره تدوین شد، باعث فعال شدن بیشتر نمایندگان این شرکت شد و این اتفاق مایه خوشحالی و قدردانی است. . برخی از نمایندگان ما در این زمینه بسیار فعال بودند و انتظاری بیش از این نمی رفت و از زحمات این عزیزان قدردانی می کنیم.

یزدان دوست با اشاره به اهمیت بیمه های عمر در صنعت بیمه افزود: در سال های اخیر توجه زیادی به بیمه های عمر در صنعت بیمه شده است اما فاصله قابل توجهی با میانگین و استاندارد دنیا در این زمینه وجود دارد از بیمه این نشان دهنده سختی کار نمایندگان و شبکه فروش است چرا که در شرایط اقتصادی کنونی متقاعد کردن مردم سخت است و جذب مشتری بیمه عمر دشوارتر از جذب مشتری از سایر رشته های بیمه است.

وی با بیان اینکه بخش بیمه عمر جزء دست نخورده بازار است، خاطرنشان کرد: در دهه اخیر توجه زیادی به آن شده است. به همین منظور کنفرانس های مختلفی تدارک دیده شده و کارهای علمی و پژوهشی ارزنده ای انجام شده است.

یزدان دوست در بخشی دیگر از سخنان خود بر اهمیت آموزش و انتقال تجربیات به نمایندگان حاضر در جلسه تاکید کرد و گفت: تجربیات شما در زمینه تیم سازی و فنون مذاکره قابل تقدیر و ارزشمند است. توصیه من به شما عزیزان این است که حتما از تجربیات دیگران استفاده کنید.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت افزود: نیازمند برگزاری دوره های آموزشی مستمر در این زمینه هستیم، برای دستیابی به فروش بهتر و بیشتر نیازمند اصلاح اصول و فنون مذاکره هستیم. برگزاری دوره آموزشی حتی برای سایر نمایندگانی که در این گروه نیستند. با انتقال دانش و تجربه شما، انجمن های دیگری پدید می آیند و قطعا بازار شما تهدید نخواهد شد. پس حوزه آموزش را جدی بگیرید و دانش و تجربه خود را منتقل کنید، بسیار ارزشمند است.

وی در پایان با اشاره به دستاوردهای کمپین خود برای رفاقت گفت: رقم 54 میلیارد تومبای فروش بیمه عمر در مدت کوتاه جشنواره قابل قبول است هرچند می توانست بهتر باشد. اگرچه ما به دنبال توسعه این طرح یا طرح های مشابه هستیم، اما تاکید من این است که شما می توانید نیازهای بازار را بهتر درک کنید و باید به حفظ چنین طرح هایی کمک کنید. با کمک و حمایت شبکه بازرگانی باید تصویر درستی از مخاطب و مشتریان ترسیم کنیم تا طرح های جدید با نیاز مخاطبان سازگار شود.

بهمن سوری معاون توسعه بازار بیمه ملت ضمن تبریک به برندگان این کمپین به همراه این شرکت گفت: این کمپین نشان دهنده تعهد و تلاش مستمر شبکه فروش شرکت بیمه ملت برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان است. و از زحمات این عزیزان قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بیمه عمر در صنعت بیمه افزود: بیمه عمر یکی از مهمترین ابزارهای تامین امنیت و آرامش خانواده ها است و کمپین همراه با پشتیبانی با توسعه به صورت آنلاین طراحی و اجرا شده است. . فرهنگ بیمه عمر و ارائه خدمات نوین به بیمه شدگان عزیز.

در پایان این مراسم از این شرکت به خاطر بهترین کمپین خود قدردانی شد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41134

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.