• امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
1

ماراتن بیت کوین به سمت کانال 70000 دلاری

  • کد خبر : 45455
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
ماراتن بیت کوین به سمت کانال 70000 دلاری

اکوایران: قیمت بیت کوین در روزهای اخیر رو به رشد بوده و این ارز دیجیتال به سمت کانال 70 هزار دلاری پیش می رود. سرمایه گذاران همچنین بیش از 1.8 میلیارد دلار در این هفته به صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) ایالات متحده سرمایه گذاری کرده اند.

اخبار اقتصادی، بیت کوین برای چهارمین بار در پنج روز اخیر با رشد قیمت همراه شده و تحت تاثیر شتاب قوی و شرایط مساعد کلان اقتصادی، دوباره به سمت کانال 70 هزار دلاری حرکت می کند.

به گزارش بلومبرگ، این ارز دیجیتال 2.9 درصد افزایش یافت و به بیش از 68 هزار دلار رسید که بالاترین سطح از ماه جولای است. سرمایه‌گذاران بیش از 1.8 میلیارد دلار در این هفته به صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) آمریکا ریختند که نشان‌دهنده علاقه مجدد به دارایی دیجیتال است.

بیت کوین در ماه مارس به بالاترین سطح خود یعنی 73797 دلار رسید که به دلیل خوش بینی نسبت به ETF ها تقویت شد، اما قیمت ها در اوایل آگوست قبل از از سرگیری روند صعودی فعلی بیش از 30 درصد کاهش یافت.

تحلیلگران، از جمله Jaime Bayza از AnB Investments، خاطرنشان کردند که جریان سرمایه به صندوق های ETF قوی بوده است.

مسیر بیت کوین به کانال 70000 دلاری

عوامل سیاسی نیز باعث افزایش اعتماد سرمایه گذاران شده است. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کامالا هریس معاون رئیس جمهور و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از ارزهای دیجیتال حمایت می کنند. هریس اخیراً قول داده است که یک چارچوب قانونی برای دارایی های دیجیتال ایجاد کند که مشکلات طولانی مدت صنعت کریپتو را با قوانین نامشخص برطرف کند. ترامپ همچنین با رای دهندگان متمرکز بر ارزهای دیجیتال بسیار در ارتباط است و چندین طرح مرتبط با ارزهای دیجیتال دارد.

پس از اینکه ایلان ماسک در یک رویداد کمپین ترامپ در پنسیلوانیا به آن اشاره کرد، Dogecoin نیز 6.6 درصد افزایش یافت و در این هفته حدود 25 درصد افزایش یافت.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز شنبه (28 اکتبر) از 68085 دلار تا 68688 دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت 19:49 به وقت ایران به قیمت 68129 دلار معامله شد. تغییرات قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و این ارز دیجیتال با افت حدود 600 دلاری مواجه شده است.

ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 20.25 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 8 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۶۳۱ دلار به ۲۶۶۲ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 19:49 به وقت ایران به قیمت 2641 دلار معامله شد. تغییرات قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و این ارز دیجیتال با کاهش حدود 10 دلاری مواجه شده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 25.11 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 7 درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=45455

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.