• امروز : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
0

لیست قیمت های جدید بلیط هواپیما اعلام شد.

  • کد خبر : 41058
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
لیست قیمت های جدید بلیط هواپیما اعلام شد.

به گزارش اخبار اقتصادی، مقصود اسعدی سامانی در پاسخ به این سوال که آیا نرخ جدید بلیت هواپیما مشخص شده است یا خیر، گفت: حدود 10 تا 12 ایرلاین نرخ جدید خود را اعلام کرده اند که این قیمت ها در سایت شرکت هواپیمایی نیز موجود است. . انجمن کسب و کار و وب سایت های خودشان بارگیری شده اند.

وی افزود: با وجود تورم، افزایش دستمزدها و مقداری هزینه های ارزی در خارج از کشور، ایرلاین ها همچنان مسیرهای پروازی خود را 40 دلار در ساعت تعیین می کنند و به تدریج قیمت ها را اعلام می کنند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی تصریح کرد: هر شرکتی می تواند برای مسیرهای پروازی مختلف قیمت خود را اعلام کند. شرکت ها کلاس های قیمتی متفاوتی دارند و تمامی شرکت ها موظف به رعایت حداکثر قیمت هستند.

وی ادامه داد: همچنین توصیه کرده‌ایم مسافرانی که بلیت‌هایی بالاتر از نرخ اعلام شده از سوی شرکت‌ها خریداری کرده‌اند به ایمیل info@aira.ir یا شماره پیک ۰۹۹۱۲۰۵۳۵۹۷ آی‌تا مکاتبه کنند و حتماً رسیدگی می‌شود.

سامانی در خصوص حداکثر قیمت مسیرهای پرتردد گفت: به عنوان مثال حداکثر قیمت بلیت اکونومی تهران – مشهد تقریباً دو میلیون و 700 هزار تومان، تهران – تبریز تقریباً دو میلیون و 400 هزار تومان و تهران است. -شیراز دو میلیون و 600 هزار تومان.

وی در پایان گفت: زمانی که بازار به تعادل برسد، عرضه بلیت افزایش و قیمت ها کاهش می یابد. مطمئنا قیمت های جدید کمتر از قیمت های فعلی بازار و حتی حداکثر قیمت های تعیین شده توسط خود شرکت ها خواهد بود. ما اطمینان می دهیم که این آزادسازی به نفع مردم و شرکت ها خواهد بود.

لیست 2 قیمت بلیط هواپیما

لیست 3 قیمت بلیط هواپیما

ایسنا

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41058

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.