• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2

لغو مجوزهای کاغذی از 25 می

  • کد خبر : 38963
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
لغو مجوزهای کاغذی از 25 می

اکوایران: اعتبار مجوزهای کاغذی در 5 اردیبهشت 1403 به پایان می رسد و پس از این تاریخ، مجوزهای کاغذی دیگر اعتبار قانونی ندارند و ارائه خدمات به دارندگان این مجوزها متوقف می شود.

اخبار اقتصادی؛ پرتال ملی مجوز امروز در اطلاعیه ای به کلیه دارندگان پروانه کسب اعلام کرد که تنها 6 روز تا پایان مهلت قانونی تبدیل پروانه کاغذی به شناسه منحصر به فرد باقی مانده است و دارندگان پروانه کاغذی که هنوز شناسه یونیک را دریافت نکرده اند تا اردیبهشت ماه فرصت دارند. 25. مجوزهای خود را به الکترونیک تبدیل کنید و یک شناسه منحصر به فرد دریافت کنید.

لذا دارندگان پروانه های کاغذی برای اخذ شناسه منحصر به فرد و تبدیل پروانه های کاغذی به الکترونیکی کافی است وارد سایت درگاه ملی مجوز به نشانی www.mojavez.ir شده و تنها 3 کد (تعداد سری کارت ملی، کد بازرگانی) را وارد کنند. کد شناسایی و کد پستی محل تحصیل) جهت دریافت مجوز الکترونیکی یا DNI منحصر به فرد در کمترین زمان ممکن و به صورت رایگان و حضوری.

این اطلاعیه همچنین به این نکته اشاره می کند که از این تاریخ فقط مجوزهای الکترونیکی با شناسه منحصر به فرد مجوز رسمی تجاری محسوب می شوند و مجوزهای کاغذی فاقد اعتبار قانونی هستند.

اتاق بازرگانی تهران پیشتر در این خصوص اعلام کرده بود که هر فعال اقتصادی با داشتن کارت ملی، کد پستی و شماره پروانه می تواند مجوز الکترونیکی (شناسه منحصر به فرد) دریافت کند و نام وی در بانک اطلاعات کسب و کار qr.mojavez.ir درج شده است. . حمل

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38963

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.