• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
8

قیمت یک آپارتمان در وردوارد چقدر است؟ / قیمت از 43 میلیون توکن در هر متر شروع می شود!

  • کد خبر : 25713
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
قیمت یک آپارتمان در وردوارد چقدر است؟  / قیمت از 43 میلیون توکن در هر متر شروع می شود!

برای خرید آپارتمان در وردوارد به بودجه ای حداقل 2.5 و حداکثر 9.8 میلیارد تومبا نیاز دارید تا صاحب آپارتمانی به متراژ 60 تا 175 متر شوید.

اقتصاد آنلاین – مریم علیایی; وردآورد یکی از قدیمی ترین مناطق تهران است که در غرب و در منطقه 21 این استان قرار دارد. وردآور از شمال به بزرگراه تهران – کرج، از جنوب به شهرستان قدس و از غرب به شهرستان گرمدره متصل است. این مکان به دلیل مجاورت با بزرگراه تهران-کرج و وجود انواع مختلف، تردد بسیار آسانی دارد. وسیله نقلیه این مکان دارای یک ایستگاه مترو می باشد که با استفاده از آن می توانید کارهای روزمره خود را به راحتی انجام دهید. این ایستگاه از کرج به تهران متصل است که می توان از آن برای رفت و آمد بین کرج و تهران استفاده کرد. تمامی امکانات لازم برای زندگی در وروارات فراهم شده است تا بتوانید راحت زندگی کنید.

اگر به فکر خرید خانه در وردوارد هستید و می خواهید از قیمت مسکن در وردوارد مطلع شوید. گزارش امروز ما را از دست ندهید. در گزارش امروز اقتصاد آنلاین جدولی برای راحتی شما آماده کرده ایم تا دقیقا بدانید که برای خرید خانه 60 تا 175 متری در وردوارد با امکانات مختلف به چه بودجه ای نیاز دارید. بررسی ها حاکی از آن است که قیمت خانه در وردوارد بین 43 تا 68 میلیون تومان در هر متر مربع است. یعنی خرید خانه 60 متری در وردوارد به بودجه تقریبی 2.58 میلیارد تومان نیاز دارد.

منبع اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=25713

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.