• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

قیمت جدید محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار + جدول قیمت

  • کد خبر : 38379
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
قیمت جدید محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار + جدول قیمت

به گزارش اخبار اقتصادی، بر اساس اطلاعات قیمت در این گزارش، یک میلیارد و 89 میلیون تومبا در بازار «دنا پلاس توربو اتوماتیک» به فروش می رسد. قیمت خودرو نسبت به روز گذشته افت 11 میلیونی را تجربه کرد. «پژو 207 پانورامای اتوماتیک» با 8 میلیون افزایش به یک هزار و 88 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر «هایما اس ۷» در بازار ۱۰۰۰ میلیون و ۶۹۵ میلیون تن ایستاد و قیمت آن تغییری نکرد.

ارزیابی بازار همچنین نشان می دهد که در بین خودروهای ایرانی قیمت «تارا وی 2 اتوماتیک» بدون تغییر 993 میلیون تومان بوده است. به گفته فعالان بازار خودرو، روند کلی بازار نزولی است. عوامل متعددی از جمله کاهش قدرت خرید مردم، افزایش نرخ تورم و کاهش تقاضا برای خودرو در این امر موثر است. کاهش قیمت دلار در بازار یکی از دلایلی است که می توان آن را نوسانات قیمتی در بازار کنونی دانست، روندی که باعث شده فعالان بازار به مشکل شدن پیش بینی روند آینده خودرو اشاره کنند. بازار. اما با توجه به شرایط اقتصادی و سیاست های دولت می توان انتظار داشت بازار در کوتاه مدت با نوسانات و بی ثباتی مواجه شود.

رصد بازار حاکی از آن است که امروز «دنا پلاس توربو اتوماتیک» ۱۱ میلیون کاهش قیمت در بازار داشته و بیشترین کاهش قیمت را داشته و «پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک» با افزایش ۸ میلیونی بیشترین رشد قیمت را امروز تجربه کرده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش قیمت کارنامه، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» یک میلیارد و 89 میلیون تومان بود و نسبت به روز گذشته افت 11 میلیونی را تجربه کرد. «پژو 207 پانورامای اتوماتیک» با 8 میلیون افزایش به یک هزار و 88 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر «هایما اس ۷» در بازار ۱۰۰۰ میلیون و ۶۹۵ میلیون تن ایستاد و قیمت آن تغییری نکرد. ارزیابی بازار نیز نشان می دهد در میان خودروهای ایرانی، «تارا وی 2 اتوماتیک» بدون تغییر 993 میلیون تومان قیمت داشت.

از سوی دیگر، در میان خودروهای پرطرفدار امروز ایران خودرو، «پژو پارس ال ایکس» 886 میلیون تومان قیمت داشت و تغییری در قیمت نداشت و «رانا پلاس» نیز با 643 میلیون رشد 3 میلیونی.

قیمت محصولات سایپا.

قیمت جدید محصولات سایپا

از بین محصولات سایپا قیمت «شاهین جی»، «تیبا باکسر اس ایکس»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر»، «کوئیک گیر اس» و «ساینا گیر اس» ارزیابی شد.

بر اساس اطلاعات قیمت در کتاب، امروز «شاهین جی» در بازار ۷۶۵ میلیون تومان قیمت داشت و یک میلیون کاهش داشت. در میان خانواده کویک فعلی، «تیم کویک آر» 457 میلیون شات بدون تغییر در بازار قیمت داشت و «تیم کویک اس» 443 میلیون شات قیمت داشت و رشد 4 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می دهد که «تیبا هاچ بک EX» در قیمت 420 میلیون تومان باقی مانده است. بررسی بازار نیز نشان می دهد که قیمت «ساینا دنده اس» امروز 449 میلیون تومان و یک میلیون افت داشته و خودروی جدید سایپا «اطلس» با 5 میلیون افزایش 595 میلیون تومان قیمت داشته است.

اقتصاد نیوز

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38379

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.