• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
0

قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد + جدول

  • کد خبر : 45629
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۴:۰۱
قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد + جدول

به گزارش اخبار اقتصادی، بازار خودرو اگرچه امروز نوسان داشته است، اما نگاهی به نمودار قیمت نشان می دهد که بازار در بیشتر موارد افزایش یافته و افت قیمت در بین داخلی ها چندان چشمگیر نبوده است. فعالان بازار معتقدند نوسانات مداوم دلار و رشد چشمگیر بازارهای موازی دلیل اصلی افزایش قیمت خودرو است.

اما علیرغم نوسانات مداوم قیمت ها، فعالان بازار خاطرنشان می کنند که خرید و فروش خودرو در بازار در پایین ترین سطح قرار دارد و بین خودروهای داخلی و خارجی رکود وجود دارد.

بررسی های بازار نشان می دهد که بیشترین رشد قیمت را «هایما اس 7 پلاس» به دست آورد و این خودرو 20 میلیون افزایش را تجربه کرد، از سوی دیگر «پژو پارس LX» مدل 1402 4 میلیون افزایش قیمت داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو.

گزارش سایت کارنامه و باما حاکی از آن است که در میان محصولات امروز ایران خودرو، قیمت «دنا پلاس 6 توربو دنده»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما اس 7 پلاس»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» به فروش می رسد. مدل 1402 و رانا پلاس مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، «دنا پلاس 6 دنده توربو» 920 میلیون تومان در بازار به فروش رسید و یک میلیون تومان کاهش یافت. اما «پژو 207 اتوماتیک TU5P» با یک میلیون تن کاهش در بازار به 885 میلیون تن رسید. امروز «هایما اس 7 پلاس» نیز با 20 میلیون تومبا در بازار رشد کرد و به قیمت یک میلیارد و 730 میلیون تومبا رسید و رکورد رشد قیمت در بازار فعلی را شکست.

همچنین ارزیابی ها نشان می دهد که امروز «تارا وی 2 اتوماتیک» در بازار 920 میلیون تومان قیمت دارد و قیمت آن تغییری نکرده است. «رانا پلاس» امروز در بازار 645 میلیون قیمت داشت و افزایش قیمت نداشت و «پژو پارس ال ایکس» مدل 1402 نیز 845 میلیون تومان قیمت داشت و 5 میلیون تومان افزایش را به ثبت رساند.

قیمت محصولات سایپا.

از میان محصولات سایپا، قیمت «شاهین جی»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر» مدل 1402، «کوئیک گیر اس»، «کوئیک اتومات آر»، «اطلس» و «ساینا گیر اس» ارزیابی شد.

بر اساس ارزیابی فعلی بازار، قیمت «شاهین جی» در بازار ۷۳۵ میلیون تومان بود و تغییری در قیمت نداشت. خانواده کویک نیز اندکی نوسان قیمتی داشت، امروز «کویک آر» مدل 1402 با قیمت 420 میلیون تومان در بازار باقی ماند، اما «کویک آر اتوماتیک» در بازار 559 میلیون تومان قیمت داشت و یک میلیون افت داشت. تومان . «کوئیک دنده اس» 418 میلیون تومان در بازار قیمت داشت و تغییری در قیمت نداشت. بررسی‌های بازار نشان می‌دهد که قیمت «ساینا دنده اس» ۴۱۹ میلیون تومان در بازار ثابت بوده و «اطلس» با ۲ میلیون افزایش در بازار ۵۲۰ میلیون تومان است.

قیمت خودروهای سایپا با تیراژ بالا در بازار.

اقتصاد نیوز

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=45629

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.