• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6

قیمت بلیط پرواز تهران-نجف اعلام شد

  • کد خبر : 23177
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
قیمت بلیط پرواز تهران-نجف اعلام شد

به گزارش اخبار اقتصادی، حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام قبلی مبنی بر کاهش قیمت بلیط هواپیما و پروازهای اربعین از 7 مرداد تا 18 شهریور در مسیر نجف – هاران با قیمت 2.5 میلیون تومان، از 26 شهریور تا 30 شهریور در مسیر تهران به نجف، بلیط هواپیما از اربعین به زائران اربعین با قیمت 2.5 ارائه می شود. میلیون تومان

وی با بیان اینکه در حال حاضر می توان این پروازها را از طریق سایت ایران ایر خریداری کرد، گفت: نبود در دسترس بودن به معنای پر شدن ظرفیت نیست، بنابراین در طول روز با ترافیک زیادی مواجه نیستیم و سایت ایران ایر از دسترس خارج نمی شود، تامین انجام می شود. در طول روز در ساعاتی ما کارهای مختلفی انجام می دهیم.

سخنگوی ایران ایر ادامه داد: همچنین بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری، بلیت پروازهای اربعین به صورت گروهی تا 9 نفر به فروش می رسد. در واقع حداکثر تعداد افراد برای انتخاب 9 نفر می باشد و امکان خرید بیشتر از این تعداد وجود ندارد.

قربانعلی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که با ایجاد فرآیند پیگیری و کنترل فروش بلیت دست واسطه ها را کوتاه کنیم. در تلاش هستیم با حداکثر ظرفیت ایران ایر خدمات رسانی را به مردم هدایت کنیم تا زائران بتوانند مستقیماً بلیت تهیه کنند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=23177

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.