• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

قیمت بلیط هواپیما کربلا در روز عاشورا

  • کد خبر : 19967
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
قیمت بلیط هواپیما کربلا در روز عاشورا

پروازهای مستقیم در هفته اول مردادماه از چهار شهر به نجف انجام می شود. تهران، مشهد، تبریز و کرج. زائرانی که در هفته قبل از گسترش و عاشورا حسینی پایتخت رهی عراق برای خرید بلیط مستقیم هواپیما از تهران به نجف باید حداقل پنج میلیون تومان بپردازند و این هزینه از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد حداقل شش میلیون و 400 هزار تومان است.

پرواز تبریز-نجف که هفته ای یکبار انجام می شود قیمت بلیط هواپیما به 9.5 میلیون تومان رسیده است، گران ترین پرواز مستقیم نجف در حال حاضر است و به این ترتیب خرید بلیط رفت و برگشت برای هر مسافر تقریبا 20 میلیون تومان هزینه دارد. پرواز کرج – نجف که از شنبه 10 تیرماه در فرودگاه پیام برقرار است، ارزان ترین گزینه است و بلیت آن حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می رسد.

بلیط هواپیما تهران نجف; حداقل پنج میلیون

پرواز مستقیم تهران-نجف شلوغ ترین مسیر هوایی داخلی به عراق است. در این هفته بیش از 10 پرواز مستقیم از تهران به نجف توسط ایرلاین های داخلی و خارجی انجام می شود. در حال حاضر حداقل قیمت بلیط هواپیما تهران – نجف حدود پنج میلیون تومان است و از طرفی خرید بلیط هواپیما تهران – نجف از شرکت های هواپیمایی کشوری نزدیک به هشت میلیون تومان است.

به عنوان مثال قیمت بلیط هواپیما تهران-نجف از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین در روز یکشنبه یکم مرداد ماه پنج میلیون تومان اعلام شد و در همان روز پرواز تهران-نجف شرکت هواپیمایی آسمان با قیمت هفت میلیون و 870 هزار تومان انجام می شود. به غیر از کاسپین و آسمان، این روزها امکان خرید بلیط هواپیما تهران نجف از ایرلاین های زاگرس، آتا، سپهران و ایران ایر وجود دارد که هزینه آن در محدوده ذکر شده است. ناگفته نماند که قیمت بلیت پرواز تهران-نجف فلای دبی که مسافران آن ابتدا از فرودگاه امام خمینی به دبی می روند و سپس با پرواز دیگری به نجف می روند، به حدود 15 تا 16 میلیون تومان رسیده است.

بلیط هواپیما مشهد – نجف; حداقل 6.4 میلیون

خرید بلیط هواپیما مشهد نجف با توجه به فاکتور مسافت هزینه بیشتری نسبت به مسیر تهران نجف دارد. یعنی اگر پرواز مستقیم تهران – نجف در حال حاضر حداقل 5.5 میلیون هزینه داشته باشد، این رقم برای زائرانی که از مشهد به نجف می روند حداقل 6.4 میلیون تومان خواهد بود. شرکت هواپیمایی آتا پنجشنبه ۱۴ مرداد مصادف با روز تاسوعا این هزینه را برای پرواز مشهد-نجف دریافت می کند و از طرفی خرید بلیط هواپیما مشهد به نجف در این هفته ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. بنابراین شخصی که برای همان مسیر بلیط رفت و برگشت می‌خرد ممکن است برای خرید بلیط هواپیما چیزی نزدیک به 20 میلیون تومان نیاز داشته باشد.

بلیط هواپیما تبریز – نجف; 9.5 میلیون

پرواز مستقیم تبریز – نجف در حال حاضر محدود است. در همان هفته ای که تاسوعا و عاشورای حسینی را پیش رو داریم، ایرلاین های داخلی فقط پرواز مستقیم تبریز به نجف را در نظر گرفتند و همین بلیت توسط ایران ایرتور 9 میلیون و 500 هزار تومان فروخته شد. البته پرواز تبریز-نجف نیز به صورت غیرمستقیم توسط ترکیش ایرلاین ارائه می شود که قیمت آن 32 میلیون و 400 هزار تومان است و مسافران آن ابتدا از تبریز به استانبول می روند و پس از سه ساعت توقف، از ترکیه به عراق منتقل می شوند.

بلیط هواپیما کرج نجف

فروش بلیط هواپیما کرج – نجف از شنبه 10 تیرماه آغاز شد، اما برنامه فرودگاه پیام این شهر در حال حاضر پرواز مستقیم به نجف را هفته ای یک بار نشان می دهد. معاون فرودگاهی و هوانوردی فرودگاه بین المللی پیام گفت: با نزدیک شدن به ایام سوگواری امام حسین (ع) روند پروازهای مستقیم کرج به نجف و بالعکس فراهم شده است و این پرواز در روزهای شنبه هر هفته انجام می شود.

قیمت بلیط هواپیما کرج – نجف شنبه 16 مرداد از سوی شرکت هواپیمایی تابان 3 میلیون و 820 هزار تومان اعلام شد و همین هزینه برای روز شنبه 23 مرداد از زائرانی که این مسیر را انتخاب کرده اند دریافت می شود.

بلیط هواپیما شیراز – نجف; 19 میلیون

پرواز شیراز – نجف این هفته به صورت مستقیم انجام نمی شود و زائران این شهر فقط می توانند به صورت غیرمستقیم بلیط پرواز نجف را از طریق فرودگاه شهید دستغیب تهیه کنند. به عنوان مثال پرواز یکشنبه 1 مرداد بین شیراز – نجف که توسط شرکت فلای دبی انجام می شود حدود 19 میلیون تومان هزینه دارد. مسافران این مسیر با بوئینگ ۷۳۷ از شیراز به دبی و از آنجا با بوئینگ ۷۳۷ دیگر راهی فرودگاه نجف خواهند شد.

فرارو

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=19967

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.