• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
10

فیلم تاسف بار خواستگاری سازنده ایرانی از دختر حاکم دبی / توهین به دختر عرب را ببینید!

  • کد خبر : 27486
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
فیلم تاسف بار خواستگاری سازنده ایرانی از دختر حاکم دبی / توهین به دختر عرب را ببینید!

ویدئویی در شبکه های اجتماعی از خواستگاری یک برج ساز ایرانی مقیم دبی از پرنسس نعیمه دختر حاکم دبی منتشر شده است.

کلیپی در اینترنت منتشر شده است که در آن گفته می شود یک تاجر ایرانی که در حال ساخت برج در دبی است از پرنسس نعیمه دختر حاکم دبی خواستگاری می کند اما این دختر به او پاسخ منفی می دهد. تاجر ایرانی و می گوید به خاطر ایرانی بودنش است.

ماجرای خواستگاری دختر حاکم دبی.

در این ویدئو نوشته شده است که تاجر ایرانی مدتی است که با پرنسس نعیمه، دختر حاکم دبی همکاری می کند و در نهایت تصمیم می گیرد به او پیشنهاد ازدواج بدهد، اما در مقابل همه به او پاسخ منفی می دهد و محل را ترک می کند

این در حالی است که تمامی توضیحاتی که در این ویدئو نوشته شده کذب و دروغ بوده و این ویدئو در مورد یک بانوی مصری است و پسری که از او خواستگاری می کند یکی از تیک توکرهای معروف مصر است که این ویدئو را ساخته است. اسی توانسته شهرت زیادی کسب کند.

دلیل نوشته شدن چنین توضیحاتی در مورد این ویدیو فقط برای تبلیغ آهنگی بود که در این کلیپ میکس شده بود.

این روزها خواننده های جوان برای انتشار رایگان آهنگ های جدید خود در فضای مجازی آنها را در ویدیوهای احساسی همراه با توضیحات قرار می دهند و سپس در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند که اگر دقت کرده باشید نام خواننده در انتهای این ویدیوها آمده است. و آهنگ را میکس می کنند تا کاربران بتوانند آن را جستجو و دانلود کنند. فیلم های مشابهی نیز در مورد مریم فلاح نژاد و سارا امجد منتشر شده است.

منبع: رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=27486

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.