• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7

فال روزانه شخصی / 11 اسفند ماه + فیلم

  • کد خبر : 1997
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۱۰
فال روزانه شخصی / 11 اسفند ماه + فیلم

به گزارش رکنا، طالع بینی روزانه یکی از نشانه های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی اشاره دارد که ممکن است در طول روز برای شما اتفاق بیفتد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور 100% به تمام اتفاقاتی که در زندگی شما رخ می دهد اشاره نمی کند. فال روزانه توصیه های جالبی به متولدین ماه های مختلف سال داده است. طالع بینی روزانه خود و عزیزانتان را می توانید در این قسمت از رکنا ببینید.

فال روزانه فروردین

اتفاق خوشایندی در محیط کار شما می افتد

حضور یک نفر در زندگی شما یک اتفاق مبارک است. خود را از افکار بد رها کنید تا بتوانید بخوابید. مراقبه تلاش كردن. یک خرید کوچک شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. با گام برداشتن برای انجام یک کار خوب، بیشتر به خود لطف می کنید تا کسی که به او کمک کرده اید. اتفاق خوشایندی در محیط کار شما افتاده است و همه چیز به آرامی پیش می رود.

فال روزانه اردیبهشت

خود را از فکر کردن به آینده و گذشته رها کنید

شما از طریق بحث و مشاجره گذرانده اید، اما هنوز در مورد آن فکر می کنید و برای هزارمین بار از آن عبور می کنید. خودتان را از فکر کردن به آینده و گذشته رها کنید تا بتوانید نفس بکشید. اگر چه شما زیاد تحت تأثیر دیگران نیستید، اما ظاهراً شخصی وجود دارد که تلاش گسترده ای را برای تسلط بر شما آغاز کرده است، آگاه باشید و هوشیارتر باشید.

فال روزانه خرداد

زندگی جنبه خوب خود را به شما نشان خواهد داد

سعی کنید توجه خود را روی چیزهایی متمرکز کنید که برایتان مهم هستند و وقت و انرژی زیادی را صرف مسائل بی اهمیت نکنید. سختی ها و مشکلات روزهای شما می گذرد و به زودی فرصتی برای استراحت خواهید داشت. زندگی جنبه زیبای خود را به شما نشان خواهد داد. اگر نظم و انضباط خود را افزایش دهید به موفقیت بزرگی دست خواهید یافت.

فال روزانه مهر

در زندگی به هیچ چیز یا کسی مجبور نشوید

گاهی الگوی عشق به خودی خود مرتب می شود، گاهی صد مقدمه ناجور است. نگرانی را از خود دور کنید. در زندگی چیزی یا کسی را مجبور نکنید وگرنه به سادگی آن را از دست خواهید داد. برای انجام یک کار اداری از این ساختمان به ساختمان دیگر می روید اما در نهایت کار آنطور که شما می خواهید انجام می شود.

فال روزانه نوامبر

برای تغییر شغل کمی صبر کنید

مشکلی که تمام افکار شما را به خود مشغول کرده است بسیار راحت تر از آنچه فکر می کنید حل می شود. در جمع خانوادگی علایق خود را در نظر نگیرید، بلکه از زاویه احساسی تری به موضوع نگاه کنید. برای تغییر شغل، کمی دست بگیرید و با اطمینان بیشتری حرکت کنید. کار خود را بر اساس اولویت انجام دهید تا از اضطراب خود بکاهید.

فال روزانه آذر

اجازه نده کسی تو را بازی کند

با کسی بازی نکنید و اجازه ندهید با شما بازی کند. مدتی است که مشکلی ذهن شما را به خود مشغول کرده و دلیل این مشغله را نمی دانید، بهتر است تا دیر نشده با خود خلوت کنید و راز آن را کشف کنید. در مورد مسائل عاطفی خود از نی کوه نسازید مگر اینکه دنبال بهانه ای باشید تا هم خود را ناراحت کنید و هم رابطه را خراب کنید.

فال روزانه D

پولت را پس انداز کن

مقاومت کنید و طعمه وسوسه خرید نشوید. پول خود را پس انداز کنید تا در نهایت بتوانید برای رسیدن به هدفی که مدت هاست ذهن شما را به خود مشغول کرده قدمی بردارید. در مورد تصمیم احساسی جدید خود، باید کمی صبر کنید و ابتدا برای آن آماده شوید. هر گونه عجله و عجله بدون مطالعه برای شما زیان آور خواهد بود.

فال روزانه بهمن

ذهن خود را آزاد کنید

این روزها زندگی را خیلی سخت می گیرید و با وسواس به مسائل نگاه می کنید، ذهن خود را آزاد می کنید و به آنچه دارید فکر می کنید و از زندگی خود با همه فراز و نشیب هایش لذت می برید. در انجام کاری تردید دارید که باید پس از مشورت با فردی که در حال انجام آن است تصمیم درستی بگیرید.

فال روزانه اسفند

خودت بهتر از هرکسی خودت رو میدونی

از فردی که عمدا یا ناخواسته به شما اضطراب می دهد فاصله بگیرید یا با او صحبت کنید و تکلیف خود را روشن کنید. شما به خوبی می دانید که از هر چیزی که می ترسید اتفاق می افتد. قدر امروز را بدان و با آن زندگی کن، فردا به کسی وعده داده نشده است. خودت را بهتر از هرکسی می دانی، اقدام کن.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=1997

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.