• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

علت خالی شدن باتری ماشین چیست؟

  • کد خبر : 36019
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
علت خالی شدن باتری ماشین چیست؟

یکی از اتفاقات رایج خوابیدن باتری ماشین می باشد که بسیاری از رانندگان با این موضوع درگیر هستند، دلایل مختلفی می تواند باعث این اتفاق شود. در صورت مواجه شدن با این مشکل نگران نباشید می توانید با یک تماس ساده با امداد خودرو ارومیه این مشکل را حل کنید.

دلایل خالی شدن باتری خودرو

باتری از قطعات حیاطی برای خودرو می باشد، در ادامه دلایل مهمی که باعث خالی شدن یا خراب شدن باتری ماشین شما می شود را بررسی خواهیم کرد:

  • وجود ایراد در دینام خودرو
  • روشن ماندن چراغ های خودرو
  • اکسید شدن اتصالات باتری
  • برق دزدی ماشین
  • هوای بیش از حد گرم یا سرد
  • خوردگی
  •  و…

باتری خودرو یکی از اجزاء اصلی و ضروری در سیستم الکتریکی خودرو است. این باتری به عنوان منبع انرژی الکتریکی برای راه‌اندازی موتور خودرو و تامین برق برای تجهیزات الکتریکی داخل خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عمر مفید باطری ماشین

باتری‌ها دارای عمر مفید محدودی هستند و پس از چند سال استفاده، نیاز به تعویض دارند. عواملی مانند شرایط آب و هوایی، روش‌های شارژ، و استفاده از تجهیزات الکتریکی می‌توانند بر عمر مفید باتری تأثیر بگذارند.

امداد خودرو در آذربایجان غربی

امداد خودرو ارومیه بعد از تماس شما در محل حضور پیدا خواهد تا مشکل خودرو شما را حل کند در صورتی که تعمیرات در محل امکان پذیر نباشد یا وسیلقه نقلیه شما به شدت آسیب دیده باشد ما آن را با یدک کش حمل خواهیم کرد. در هر جای استان آذربایجان غربی باشید امداد خودرو ارومیه  برای کمک رسانی به شما آمده می باشد.

امداد خودرو فرامرز ارومیه با بیش از یک دهه سابقه در امداد رسانی ، 24 ساعت شبانه رو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان ممکن می باشد.

یکی از مشکلاتی که اکثر خودرو ها در جاده دچار آن می شوند خرابی باطری می باشد، که ممکن است شارژ آن تمام شود یا نیاز به تعویض داشته باشد ولی اگر این اتفاق در جاده برای شما رخ داد نگران نباشید. امداد باتری یکی دیگر از خدمات ما می باشد.

شماره امداد خودرو ارومیه

امداد خودرو فرامرز ارومیه با چرخگیر تمام هیدرولیک همراه همیشگی شما در جاده هاست و در هر لحظه از شبانه روز می توانید با شماره 09146264833 تماس بگیرید. بدون تعطیلی در خدمت شما عزیزان هستیم.

مکانیک سیار ارومیه

امداد خودرو فرامرز دارای کادری مجرب و حرفه ای همراه با دشتگاه های مجهز به تکنولوژی روز دنیا در همه جا همراه شماست. با توجه به دغدغه های فراوان روزمره و نبودن زمان کافی برای رسیدگی به خودرو امروزه خودرو ها بیشتر دچار نقص فنی می شوند. اگر به دنبال یک امداد خودرو حرفه ای می گردید کافیست با ما تماس بگیرید. شهرهایی که امداد خودرو فرامرز  آماده خدمات رسانی می باشد، به صورت زیر می باشد:

سلماس، پیرانشهر، نقده، تکاب، ماکو، سردشت، شاهین دژ، اشنویه، شوط، قوشچی، سیلوانا برای ارتباط با ما با شماره 09146264833 تماس حاصل فرمائید. یکی دیگر از خدمات تخصصی امداد خودرو فرامرز، امداد خودرو در خوی می‌باشد.

یدک کش ارومیه

اکثرا خودروهایی که دچار تصادف های جاده ای می شوند یا به علت نقص فنی دیگر حرکت آن ممکن نیست نیاز به حمل دارند، شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد، تیم امداد خودرو فرامرز با بهترین و استاندارد ترین ماشین ها، جهت حمل و نقل در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. حمل خودروی شما را با قیمت مناسب به تمامی نقاط استان و شهرهای کشور انجام خواهیم داد. یدک کش فرامرز طی سال ها فعالیت پر افتخار در زمینه امداد خودرو در شهر زیبای ارومیه امداد رسانی می کند.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36019

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.