• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7

صعود سکه در قله قیمت!

  • کد خبر : 996
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
صعود سکه در قله قیمت!

به گزارش اخبار اقتصادی

روند افزایشی قیمت طلا و سکه همچنان ادامه دارد. بازار فلز زرد به دنبال قیمت دلار، اوج قیمتی را پشت سر می گذارد.

امروز قیمت جهانی طلا رشد محدودی داشت. این فلز گرانبهای جهانی در محدوده 1844 دلار فروخته شد. در بازار داخلی قیمت هر مثقال طلا وارد کانال 10 میلیون تومان شد و تمام سکه گران شد.

شب گذشته برخی از خبرگزاری های داخلی گزارش دادند که خبرگزاری بلومبرگ به نقل از دو دیپلمات عالی رتبه مدعی شده است که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران هفته گذشته اورانیوم بسیار غنی شده را کشف کرده اند.

همزمان اتحادیه اروپا اعلام کرد که 32 فرد و نهاد ایرانی را به فهرست تحریم های جدید خود اضافه کرده است. برخی معامله گران این تحولات را شوک یک شبه به بازار ارز و سکه تعبیر کردند.

در حالی که احتمال می رفت قیمت سکه امامی دیشب به کانال 29 میلیون تومان برسد، امروز این قطعه وارد کانال مذکور شد و اکنون کمتر از 300 هزار تومان از محدوده 30 میلیون تومان فاصله دارد.

سکه امامی در اولین روز معاملاتی اسفند ۹۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. این قطعه سکه نزدیک به کانال 30 میلیونی است. سکه امامی در زمان نگارش این گزارش با قیمت 29 میلیون و 801 هزار تومان معامله شد.

در زمان نگارش این گزارش، روند افزایشی قیمت طلا در بازار معلات تهران ادامه دارد و نوسان قیمت در مسیر صعودی قرار دارد.

روز دوشنبه 10 اسفند 1401 قیمت سکه بهار آزادی بیش از یک میلیون تومان افزایش یافت و در زمان نگارش این گزارش به قیمتی حدود 27 میلیون و 900 هزار تومان رسید.

نیم سکه با 400 هزار تومان گرانی نسبت به دیروز معامله شد و به قیمت 15 میلیون و 900 هزار تومان رسید. قیمت ربع سکه با 300 هزار تومان افزایش به 10 میلیون و 700 هزار تومان رسید. به نظر می رسد قیمت این سکه ها در کانال جدید تثبیت شده است.

سکه گرمی برخلاف روزهای قبل افزایش زیادی داشت. این قطعه سکه امروز 750 هزار تومان گران شد و با قیمت پنج میلیون و 800 هزار تومان معامله شد.

امروز قیمت طلا نیز روندی صعودی داشت. هر مثقال طلا 358 هزار تومان گران شد که رکوردشکنی قیمت طلا در هفته های گذشته است. هم اکنون هر مثقال طلا در کانال جدید است و با قیمت 10 میلیون و 235 هزار تومان مبادله می شود.

قیمت طلای دست دوم 2 میلیون و 331 هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته 78 هزار تومان گران شد.

حباب سکه روندی پرنوسان دارد. در زمان نگارش این گزارش، تمام قطعات سکه در حال رشد حباب هستند. این در حالی است که حباب سکه امامی با روند افزایشی امروز و چند روز گذشته به هشت میلیون تومان رسیده است. همچنین امروز حباب گرمی سکه بیش از 700 هزار تومان گران شده و وارد کانال سه میلیون تومان شده است.

حباب نیم و ربع سکه با افزایش قیمت امروز وارد کانال 5 میلیون تومان شد.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=996

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.