• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
0

صادرات روغن خوراکی دوباره آزاد شد.

  • کد خبر : 41204
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۱۲
صادرات روغن خوراکی دوباره آزاد شد.

اکو ایران: بر اساس رای تجدیدنظر شده دیوان عدالت اداری، صادرات روغن های خوراکی آزاد است.

اخبار اقتصادی؛ بیش از یک ماه از تصمیم دیوان عدالت اداری برای تعلیق ممنوعیت صادرات روغن خوراکی می گذرد. در پی این تصمیم، وزارت امنیت طی نامه ای خطاب به گمرک، صادرات روغن خوراکی را بر اساس رای دیوان عدالت اداری آزاد کرد.

اما پس از گذشت یک هفته، سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه ای به گمرک، نامه یک هفته پیش را لغو و اعلام کرد: در حالی که واردات انواع نفت خام مشمول ارز ترجیحی 28 هزار و 500 تومان و منوط به رفع مشکل است. قیمت در شبکه توزیع ممنوعیت صادرات روغن های خوراکی

در آن زمان نرگس باقری مدیرکل دفتر صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت نامه ای به شمانی مدیرکل گمرکات مبنی بر ممنوعیت صادرات روغن های خوراکی در تاریخ 23/03 ارسال کرد /03/. ۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/ ۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/۰۳/ 03/03/03/03/03/03/03/03/03/03/03/03/03/03/03/03/03/1391 معاونت توسعه تجارت وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم ممنوعیت صادرات انواع نفت به دلیل واردات نفت خام با ارز ۲۸۵۰۰.

صادرات نفت آزاد شد

پس از انتشار این نامه، این موضوع مجددا در دادگاه مورد بررسی قرار گرفت و مجددا دادگاه رای به لغو آن داد. به گزارش خبرگزاری های رسمی، دادگاه در نامه ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت نامه سازمان توسعه تجارت در خصوص ممنوعیت صادرات نفت خام را باطل اعلام کرد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41204

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.