• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

شانس کدام خودرو در قرعه کشی ایران خودرو بیشتر است؟

  • کد خبر : 43125
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
شانس کدام خودرو در قرعه کشی ایران خودرو بیشتر است؟

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از اختازآنلاین، ایران خودرو در نظر است بخشی از محصولات شامل تارا، رانا پلاس، ری را، 207 دستی، سورن پلاس و هایما در طرح پیش فروش و فوق فروش و با توجه به اولویت و در چارچوب مصوبات مسابقه. مشاوره و دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری. امکان خرید خودروهای برقی نیز در این پیش فروش وجود دارد.

خودروهای بر اساس ظرفیت و تقاضای کم در این دوره بیشترین درصد انتخاب را خواهند داشت به شرح زیر:

• Frog Plus

•هایما S7

• ری را

• تاره دستی

• سورن پلاس

مشتریان این خودروها از تاریخ 31 تا 29 مردادماه این امکان را خواهند داشت که با نمایندگی حساب خود در بانک ها، مبلغ 230 میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند.

در جدول زیر میزان سود این طرح پیش فروش را بررسی می کنیم:

خودرو بر اساس قیمت کارخانه قیمت بازار سود رکورد درصد سود

راناپلاس 462 میلیون تومان 605 میلیون تومان 143 میلیون تومان 31 درصد به روز شد

سورن پلاس 470 میلیون تومان 610 میلیون تومان 140 میلیون تومان 30 درصد

پژو 207 دستی 472 میلیون شات 680 میلیون شات 208 میلیون شات 44%

تایر دستی 590 میلیون شات 765 میلیون شات 175 میلیون شات 30%

تار اتوماتیک 691 میلیون تومان 930 میلیون تومان 239 میلیون تومان 35 درصد

هایما S5 1171 میلیون تومان 1480 میلیون تومان 309 میلیون تومان 26%

هایما S7 1191 میلیون تومان 1610 میلیون تومان 419 میلیون تومان 35%

ریرا 1.13 میلیارد تومان – — —

طبق آخرین اطلاعات دریافتی، حدود 1.5 میلیون نفر برای طرح جدید فروش ایران خودرو ثبت نام کرده اند. با توجه به اینکه ظرفیت ارائه شده در این دوره تقریباً 80 هزار دستگاه است و 70 درصد این ظرفیت مربوط به طرح خودروی مادر و کارکرده است، احتمال برنده شدن محصولات پرتقاضای ایران خودرو در طرح عادی بسیار کم است.

این طرح اولویت بندی فروش بسیار مهم است و انتخاب چند خودرو شانس شما را افزایش می دهد.

آمار ثبت نام ایران خودرو; شانس برنده شدن نزدیک به صفر است!

ثبت نام ایران خودرو که بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر درخواست کرده اند و پیش بینی می شود به سه میلیون نفر برسد، به زودی از طریق قرعه کشی و اولویت بندی انجام می شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس آخرین آمار ثبت نام ایران خودرو تا ظهر دیروز به بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر رسید و پیش بینی می شود این رقم به حدود سه میلیون نفر برسد. با توجه به محدودیت ظرفیت عرضه که حدود 120000 دستگاه است، فرآیند تخصیص خودرو بر اساس قرعه کشی خواهد بود. متقاضیان باید قبل از پایان این هفته درخواست خود را ثبت کنند و فقط افرادی که در قرعه کشی اولویت دارند می توانند اقدام به خرید کنند. ثبت نام مجدد از متقاضیانی که این دوره را نگذرانند در طرح های بعدی امکان پذیر است.

آمار ثبت نام ایران خودرو رکوردهای جدیدی را ثبت کرد

سرویس خودرو: بر اساس آخرین اطلاعات ثبت نام ایران خودرو تا ظهر دیروز به بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر رسیده بود. این آمار نشان دهنده تقاضای زیاد برای خرید خودرو از این شرکت است و پیش بینی می شود تعداد متقاضیان به حدود سه میلیون نفر برسد. با توجه به محدودیت ظرفیت عرضه در این دوره که حدود 120 هزار دستگاه خودرو می باشد، تخصیص خودروها به قید قرعه و بر اساس اولویت بندی انجام می شود.

ثبت نام برای خرید خودرو از 31 مرداد ماه آغاز شده و متقاضیان تا پایان روز دوشنبه (9 مرداد) فرصت دارند با وکالت حساب و بلوکه کردن مبلغ 230 میلیون تومان در بانک های عامل، ثبت نام خود را تکمیل کنند. پس از انجام این مراحل، امکان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو وجود دارد. مشتریان از 24 آگوست تا 2 سپتامبر زمان دارند تا خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

فرآیند قرعه کشی و اولویت بندی

ایران خودرو تاکید کرد: پس از تکمیل مراحل ثبت نام و سپری شدن مهلت تعیین شده، تخصیص خودرو به متقاضیان به قید قرعه و اولویت بندی انجام می شود. لازم به ذکر است ثبت نام اولیه الزامی برای صدور خودرو برای تمامی متقاضیان ایجاد نمی کند و تنها افرادی که موفق به کسب اولویت اول قرعه کشی شوند خودرو دریافت خواهند کرد. متقاضیانی که در این مدت خودرو تهیه نکنند می توانند در طرح های بعدی ثبت نام کنند.

اعلام سیاست های جدید ایران خودرو

در اطلاعیه جدید گروه صنعتی ایران خودرو تاکید شده است که کلیه درخواست های ثبت شده در صورت خارج از ظرفیت تعیین شده پس از انجام مراحل قرعه کشی و اولویت بندی حذف خواهند شد. برای این دسته از متقاضیان امکان ثبت نام مجدد در طرح های پایان سال وجود خواهد داشت. همچنین زمان ثبت نام و اولویت یا تاخیر در ثبت نام تاثیری در اولویت بندی نخواهد داشت و تخصیص خودرو به صورت عادلانه و بر اساس قرعه کشی انجام خواهد شد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43125

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.