• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
10

شاسی‌بلند غول‌پیکر چری معرفی شد

  • کد خبر : 1874
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۱۷
شاسی‌بلند غول‌پیکر چری معرفی شد

به گزارش اخبار اقتصادی

شرکت های خودروسازی چینی، به ویژه چری، جهشی طولانی برای ورود به بازار خودروهای آفرود برداشته اند. همین چند وقت پیش بود که شایعاتی در مورد تولید چری تیگو TJ-1 شنیدیم و چند روز پس از این خبر، چری یک SUV جدید را برای اهداف آفرود عرضه کرد. در ادامه کار به همراه مشخصات فنی، قیمت، امکانات و آپشن های جتور مسافرتی آفرود خواهیم بود و در نهایت نگاهی به امکان واردات آن به ایران خواهیم داشت.

برند جتور یکی از زیرشاخه های جدید چری است که عمدتاً بر روی طراحی و ساخت خودروهای جوان پسند و SUV تمرکز دارد. شرکت Jetor در حال حاضر با 13 SUV مختلف در چین شناخته می شود، Jetor Dasheng (نسخه جدید Fidelity) و Jetor TX آخرین شاهکارهای آنها هستند. همین چند روز پیش بود که Jetor T1 به سراغ تست های زمستانی خود رفت و حالا نوبت به رونمایی از نسخه نهایی آن رسیده است.

شاسی بلند چری جتور T1 با موتور کامل بنزینی و موتور هیبریدی عرضه شده است. در نسخه فول بنزینی شاهد دو نسخه متفاوت از Jetor Traveler هستیم. نسخه استاندارد زیر کاپوت خود از یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ استفاده می کند که از طریق گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به هر چهار چرخ متصل شده است.

شاسی بلند مسافرتی چری جتور

Jetor Traveler SUV

شاسی بلند مسافرتی چری جتور

در تریم بعدی این موتور با موتور 2 لیتری توربوشارژ (دقیقا موتور جتور X90) جایگزین می شود و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به این مجموعه اضافه می شود و در نهایت 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور. در اختیار راننده قرار خواهد گرفت. قرار می دهد. جتور مسافرتی پلاگین هیبریدی کوچکترین موتور را در مقایسه با نسخه های بنزینی دارد و از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ استفاده می کند.

چری جتور T1

همچنین از آنجایی که نسل جدید و جوانان بسیاری از آپشن ها و امکانات را به ظاهر و باطن خودرو ترجیح می دهند، چری بیشترین حجم آپشن ها را در SUV Jetor T1 ریخته است. گزینه ها و ویژگی های Jetor Traveler شامل موارد زیر است:

چری جتور T1

اتاق و داشبورد Jetor T1 ترکیبی از آفرود و مدرنیته است. تمامی اجزای کابین فرم بزرگ و برجسته ای دارند اما در عین حال ظرافت خود را حفظ کرده اند. فرمان Jetor T1 از نوع مربعی است که یک پله بالاتر از فرمان D cut قرار دارد و پشت آن می توان خوشه 10 اینچی را پیدا کرد.

چری جتور T1

همچنین یک صفحه نمایش 15 اینچی چند رسانه ای در سمت راست فرمان تعبیه شده است. کنسول میانی در Jetor Traveler به دو دسته آفرود نیز مجهز است و به غیر از دسته دنده و شارژر بی سیم، کلید انتخاب حالت رانندگی را نیز می توانید روی آن بیابید.

Jetor Traveler SUV

قیمت شاسی بلند مسافرتی چری جتور بسته به امکانات، آپشن ها و نوع موتور، از جمله نسخه استاندارد 1.6 لیتری توربوشارژ، ارزان ترین مدل Jetor T1 و 1.5 لیتری توربوشارژ هیبریدی پلاگین، بین 21000 تا 29000 دلار خواهد بود. نسخه، گران ترین مدل Jetor Traveler. آینده.

شاسی بلند مسافرتی چری جتور

چری جتور T1 در نسخه 1.6 لیتری توربوشارژ شانس زیادی برای واردات به ایران دارد و اگر مدیران خودرو به سراغ آن بروند، می تواند عنوان «اولین SUV لوکس آفرود ایران» را به خود اختصاص دهد.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=1874

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.