• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

سیگنال پشت سر قیمت دلار/خبر خوب چیست؟

  • کد خبر : 38591
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
سیگنال پشت سر قیمت دلار/خبر خوب چیست؟

فراتر از خط دوشنبه، قیمت دلار هرات به روند صعودی خود ادامه داد و به مرز کانال 61 هزار تومان رسید. پشت خط خبر افتتاحیه نیز وارد بازار شد.

در نهایت بازار ارز و سکه فروش خود را خالی کرد. نمودار قیمت ارز و دلار که واگرایی مثبتی را تجربه کرده بود و طی افت های متوالی این گرانفروشی را پاک نکرده بود، سرانجام روز دوشنبه به اوج رسید و حجم گرانفروشی کاهش یافت. قیمت دلار و ارز روز دوشنبه یک کانال افزایش یافت و ریزش و صعود این روزهای بازار قیمت درهم امارات بوده است. با توجه به این روند اکثر معامله گران معتقدند طی هفته گذشته تزریق قوی درهم داشتیم و این روند در روز دوشنبه متوقف شد.

قیمت دلار هرات از 59 هزار و 800 تومان آغاز شد و در ابتدا و نیمه اول سال به 59 هزار و 400 تومان کاهش یافت. اما در نیمه دوم سال روند بازار سکه و سکه بازگشت و قیمت دلار هرات در 60 هزار و 580 تومان بسته شد. پشت خط روز دوشنبه، قیمت دلار در هرات به روند نیمه دوم سال ادامه داد و با افزایش جدید در مرز 61 هزار تومان به کار خود پایان داد.

درهم امارات با 100 تومان اختلاف منفی 16 هزار و 400 تومان باز شد و در نیمه اول به 16 هزار و 360 تومان کاهش یافت. همین ریزش درهم باعث شد سایر بازارها به زمین نزدیک شوند اما در نیمه دوم سال قیمت درهم ثابت ماند و به 16760 تومان رسید. قیمت تخمینی به دلار از 61500 درهم محاسبه شده است. اختلاف قیمت دلار هرات با قیمت دلار برآورد شده از درهم در معاملات روزانه به نزدیک به 1000 تومان رسید که در پی افزایش مداوم قیمت دلار هرات به 500 توکن کاهش یافت.

در طول صبح قیمت تتر تا 60 هزار و 400 تومان کاهش یافت اما در ادامه با حمایت از این سطح وارد کانال 61 هزار تومان شد. در ادامه قیمت تتر تا مرز کانال 62 هزار تومانی صعود کرد اما از ورود به این کانال بازماند.

به گفته تحلیلگران فنی، اگر قیمت دلار هرات در روز سه شنبه بالای 60 هزار و 800 تومان تثبیت شود، می توان تلاش کرد کانال 62 هزار تومانی را آزمایش کرد. البته از نظر فنی، این سطح ممکن است بالاترین سطح بازار باشد. حداکثر قیمت درهم حدود 16900 تومان است.

خبر مهم از بازار صحبت های معاون بین الملل بانک مرکزی بود که گفت: در مذاکرات حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی اتفاقات خوبی در زمینه آزادسازی منابع بلوکه شده ما در برخی کشورها افتاد. ، که در آینده گزارش خواهد شد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38591

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.