• امروز : شنبه, ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 1 June - 2024
2

«سککوک» محصول برتر جشنواره دکتر نوربخش شد

  • کد خبر : 1958
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
«سککوک» محصول برتر جشنواره دکتر نوربخش شد

به گزارش اخبار اقتصادی، در اختتامیه نهمین همایش بانکداری الکترونیک و سیستم های پرداخت برگزیدگان جشنواره دکتر نوربخش معرفی شد و شرکت پلتفرم کسب و کار الکترونیک موفق به کسب رتبه اول محصول “تامین مالی خرد مبتنی بر زنجیره تامین (سکک)” شد.

رتبه دوم محصول حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد به بانک پاسارگاد تعلق گرفت.

سیستم Sekkok در راستای ایجاد یک ساختار ملی با ارتباطات بین المللی برای تحقق یک اکوسیستم جامع تجارت به کسب و کار با شامل زیرساخت هایی مانند خرید و فروش اینترنتی، زیرساخت های مالی و اعتباری مدرن کار می کند. Sekkok دارای سه بخش است.

B2C (کسب و کار به مشتری) – B2B (کسب و کار به تجارت) و باشگاه مشتریان (باشگاه وفاداری) معاملات اعم از نقدی، غیرنقدی، مشروط، مدت دار و غیره با کمک انواع ابزارهای پرداخت مانند کارت های بانکی، کارت های اعتباری، صرافی های الکترونیکی و تضمینی و … توسط واحدهای تجاری عضو در بخش های مرتبط

برنامه Sekkok برای تامین مالی 3 درصد از شرکت های کوچک و متوسط ​​کشور

مدیرعامل سککوک در این مراسم گفت: پلتفرم سککوک بستری B2B برای ایجاد تعاملات B2B در حوزه تجارت الکترونیک با امکان زیرساخت پرداخت اعتبار بر روی برج های الکترونیکی است که بر توسعه بنگاه های کوچک و متوسط ​​در کشور تمرکز دارد. و ایجاد زیرساخت برای تامین مالی این کسب و کار. و کار انجام شده است.

وی افرود: با توجه به نقش بنگاه های کوچک و متوسط ​​در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی کشور، این بستر در تلاش است تا سه سال آینده 3 درصد از سرمایه در گردش این شرکت ها را پوشش دهد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=1958

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.