• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6

ساناز طاری کیست؟ + بیوگرافی و عکس و فیلم

  • کد خبر : 3138
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
ساناز طاری کیست؟ + بیوگرافی و عکس و فیلم

ساناز طاری متولد 15 اردیبهشت 1373 در تهران، بازیگر است. او دانشجوی فوق لیسانس بازیگری در دانشکده هنر و معماری آزاد است. ساناز طاری بازیگری را از سال 1379 وقتی 6 ساله بود به خواست خانواده شروع کرد و اولین تجربه خود را در سریال آژانس دوستی کسب کرد، سپس در سریال چموش خموش حضور داشت. او در سریال راه شب و فیلم رها هم بازی کرده است. بعد از چند تجربه بازیگری در همان دوران کودکی بعنوان بازیگر و مجری بخش بازی های کودکانه در شبکه جام جم حضور داشت تا اینکه از 10 سالگی تا دبیرستان کار نکرد.

ساناز طاری

ساناز طاری در مقطع دبیرستان وارد هنرستان سوره شد و بعد از اخذ لیسانس بازیگری، دانشجوی ارشد شد، او تجربه بازی در سریال شمعدونی، گشت ارشاد را هم در رزومه خود دارد. شروع شهرت ساناز طاری در سال 97 با سریال پدر بود، او در این فیلم در نقش نیکا بازی کرد که می تواند آینده هنری او را روشن تر کند. ساناز طاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و با خانواده زندگی می کند.

ساناز طاری

ساناز طاری

ماجرای تجاوز کارگردان به ساناز طاری

ساناز طاری  در گفتگویی اظهار کرد که روز آخر بستن قرارداد کاری وقتی برگه قرارداد را دستش دادند فرد مورد نظر علنا خواست او را خفت کند و فقط خدا را شکر کرد که توانست در آن لحظه پیشنهاد شیطانی تهیه کننده و کارگردان ، قدرتی پیدا کند که از آنجا فرار کند.

ساناز طاری، بازیگر کشورمان از شدت ترس حتی کیفش را در محل جا گذاشت و مدام از پشت سر توهین های این مرد شیطان صفت را نسبت به خودش می شنید.

دلایل رسانه ای نکردن حمله تهیه کننده به ساناز طاری

او در پاسخ به این سوال که چرا زودتر موضوع را رسانه ای نکرد؟ گفت : از همکارانم به من زنگ زدند و گفتند که این مرد همسرش باردار است و این ماجرا را رسانه ای نکن ؛ خانمش گناه دارد. من هم به خاطر همسرش که باردار بود و به خاطر پدرم این ماجرای تلخ را در خفا نگه داشتم اما بعد با خودم گفتم که از چه کسی باید بترسم؟ من که کاری نکردم و ضمنا می خواهم دیگر بازی نکنم. حتی مدتی از ایران رفتم و در رشته های دیگر کار را امتحان کردم اما نتوانستم ادامه دهم و دوباره به وطن بازگشتم.

ساناز طاری  با بغض صحبت هایش را ادامه داد و اظهار کرد که می خواهد به قدری استعدادهایش را پرورش دهد که کسی برای ظاهرش او را در شغلی نخواهد و مهارت هایش موجب استخدامش سود. او حتی تمام سال پیش را به گذراندن کلاس های مختلف طی کرد.

 کشف حجاب ساناز طاری

ساناز طاری

ساناز طاری بازیگر سریال پدر با انتشار عکسی بدون حجاب از خود در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که قصد دارد از دنیای بازیگری خداحافظی کند و آزاد زندگی کند…

پس از انتشار این پست اینستاگرامی و دست به دست شدن آن در فضای مجازی و گمانه‌زنی‌های بسیار، ساناز طاری در استوری خود با گلایه نوشت: «چقدر جالب که تا قبل از گذاشتن پست آخرم، هیچکدام از دوستان و همکارانم حتی یاد منم نبودند و براشون اهمیتی نداشت که من در چه حالم! ولی الان همه نگران شدند و پیگیر! داستان مرده پرستیمونه که تا وقتی زنده‌ایم، هیچکس حالمونو نمی‌پرسه وقتی می‌میرییم، تازه عزیز می‌شیم. لطفا همونطور که تا الان براتون اهمیتی نداشتم، الان هم کسی نگران من نباشه.»

ساناز طاری

ادعای جدید و جالب ساناز طاری 

ساناز طاری که پیشتر به دلیل کشف حجاب ممنوع التصویر شده بود می گوید چون در حالت عادی نبود عفو شده و الان منتظر نقش است.ساناز طاری در مصاحبه جدیدی گفت دیگر نه ممنوع التصویر است و  و نه ممنوع الکار! او در مصاحبه ای شرایطش را توضیح داده است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=3138

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.