• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2

زمان توقف در بازار خودرو + جدول قیمت

  • کد خبر : 40143
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
زمان توقف در بازار خودرو + جدول قیمت

اکو ایران: مدل های محبوب داخلی و مونتاژی امروز 28 خرداد 1403 بدون تغییر از بازار بازگشتند و با این شرایط قیمت خودرو در حد صفر باقی ماند.

اخبار اقتصادی؛ بررسی بازار نشان می دهد قیمت خودروهای داخلی امروز تغییری نکرده و با این شرایط شاهد بازگشت خودروهای پرطرفدار داخلی بدون تغییر و مونتاژ تعطیلات بودیم.

فعالان بازار خودرو معتقدند در حال حاضر تمایل چندانی برای خرید و فروش خودرو در بازار وجود ندارد و خریداران و فروشندگان زیادی منتظر اتفاقات بعدی هستند. انتخابات پیش رو یکی از دلایلی است که فعالان این بازار به ثبات قیمت ها در بازار نسبت می دهند.

از سوی دیگر افزایش قیمت در بازار خودرو در حالی در بازار رخ داد که دلار امروز افزایش جزئی داشت اما عدم معامله باعث شد این افزایش تاثیری بر بازار خودرو نداشته باشد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمت در این گزارش، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار فعلی 990 میلیون قیمت داشت و تغییری در قیمت نداشت. با مشاوره بازار می توان گفت که «پژو 207 اتوماتیک» 890 میلیون توکن قیمت داشته و تغییری نداشته است. «هایما اس ۷» نیز به ۱.۶۵ میلیارد دستگاه رسید. همچنین ارزیابی ها نشان می دهد «تارا وی 2 اتوماتیک» امروز در بازار 925 میلیون تومان قیمت داشت و تغییری در قیمت نداشت. «رانا پلاس» نیز 618 میلیون تومان بدون تغییر در بازار قیمت داشت. اما در میان پرطرفدارترین خودروهای ایرانی، «پژو پارس LX» نیز امروز متوقف شد و روی 835 میلیون تومان ایستاد.

قیمت محصولات سایپا.

از بین محصولات سایپا قیمت «شاهین جی»، «تیبا باکسر اس ایکس»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر»، «کوئیک گیر اس» و «ساینا گیر اس» ارزیابی شد.

از سوی دیگر امروز «شاهین جی» 720 میلیون تومان در بازار ماندگار شد. خانواده کویک نیز امروز بدون تغییر باقی ماندند که با این شرایط «کویک دنده آر» 441 میلیون تومان و «کویک دنده اس» 420 میلیون تومان قیمت گذاری شد. ارزیابی بازار نیز نشان می دهد که «تیبا هاچ بک EX» 420 میلیون تن قیمت داشته و تغییری در قیمت نداشته است. تحلیل بازار نیز نشان می دهد «ساینا گیر اس» در بازار 429 میلیون تومان قیمت داشت و قیمت «اطلس» در بازار 575 میلیون تومان بدون تغییر باقی ماند.

اکو

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40143

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.