• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

زائران اربعین با هم بلیط رفت و برگشت را خریداری کنند

  • کد خبر : 41808
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
زائران اربعین با هم بلیط رفت و برگشت را خریداری کنند

به گزارش اخبار اقتصادی، شمس الدین فرزادی پور گفت: امسال به دلیل همزمانی پروازهای حج و عمره اربعین برنامه ریزی پرواز با دقت بیشتری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران امسال همزمان با پروازهای اربعین، پروازهای حج و عمره را نیز در برنامه خود دارد، گفت: سعی کنید برنامه ریزی لازم را انجام دهید.

وی ادامه داد: در پروازهای اربعین سال گذشته طبق برنامه ریزی که داشتیم بلیت هواپیما را به صورت گروهی فروختیم بلکه بلیت ها به صورت اینترنتی فروخته می شد. امسال سعی کرده ایم در عرضه بلیت پروازهای اربعین تغییری ایجاد نشود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

مدیرعامل «هما» گفت: تعداد صندلی هایی که برای پروازهای اربعین در سال گذشته در اختیار داشتیم 62 هزار صندلی بود و امسال نیز تلاش می کنیم از همه ظرفیت ها در این بخش استفاده کنیم.

بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی، فرزادی پور گفت: به همه مسافران پروازهای اربعین توصیه می شود بلیت رفت و برگشت تهیه کنند تا در برگشت با مشکلی مواجه نشوند و مسافران بتوانند به راحتی از اربعین استفاده کنند.

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جلسات رسمی پروازهای اربعین هنوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام نشده و در صورت اعلام رسمی، اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای پروازها تا اربعین انجام می شود. .

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41808

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.