• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
8

ریزش قیمت دلار ادامه دارد؟

  • کد خبر : 2111
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
ریزش قیمت دلار ادامه دارد؟

به گزارش اخبار اقتصادی

بانک مرکزی اختیارات جدیدی از وزارت اقتصاد برای مدیریت بازار دریافت کرده است. قیمت دلار حتی با راه اندازی بازار مبادلات طلا و ارز نیز افت چندانی را تجربه نکرده است.

وزیر کشور نوسانات بازار ارز را ناشی از شیطنت اعلام کرده و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که روند فعلی قیمت ها ناشی از شرایط سیاسی کشور است. در این شرایط سوالی که مطرح می شود این است که اعطای اختیارات اقتصادی به بانک مرکزی می تواند چاره ساز باشد؟ کاربران خبرآنلاین در این زمینه نظرات جالبی داشتند.

یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: دلار زیر 5 هزار تومان به چشم دشمنان می رود.

کاربر دیگری گفت: بازار یک مقوله هوشمند است. فقط ببینید به چه نوع خبری واکنش نشان می دهد! در حال حاضر بازار تنها واکنش منفی به پیوستن ایران به FATF یا برجام دارد، بنابراین هیچ سیاست یا تغییر دیگری نمی تواند باعث افت با ثبات قیمت ارز شود.

کربلایی تصریح کرد: با وجود تیم اقتصادی ضعیف دولت، پیش بینی این است: ایران زیمبابوه می شود. مگر اینکه کار توسط افراد ذیصلاح و شایسته انجام شود.

یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: بازار ارز به زودی آرام می شود زیرا در روزهای اخیر خبرهای خوبی از دولتمردان شنیده ایم. مثل همیشه، بازار در حال ثبات است.

کاربر دیگری گفت: پیش بینی می خواهید؟ این موضوع ازهر من شمس است.

اما کاربر تصریح کرد: نرخ دلار دیگر کاهش نخواهد یافت.

منوچهر یکی از کاربران خبرآنلاین تاکید کرد: با سیاست های فعلی به ویژه در حوزه سیاست خارجی افق روشنی دیده نمی شود. حالا شاید بازار ارز چند روزی آرام شود اما قطعا رکوردهای بالاتری خواهد زد.

کاربر دیگری خاطرنشان کرد: مشکل نرخ ارز و افزایش روز به روز آن نتیجه تورم مورد انتظار است که دلیل اصلی آن سیاسی است.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=2111

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.