• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2

رقیب همستر کمبت؟

  • کد خبر : 40481
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
رقیب همستر کمبت؟

TapSwap یکی دیگر از ستاره های بازی های رمزنگاری شده در تلگرام است که برخی آن را NatCoin جدید می دانند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس گزارش زومیت، TapSwap یکی از مینی اپلیکیشن های محبوب تلگرام است که به کاربران امکان می دهد تا با شرکت در فعالیت های مختلف درون بازی، سکه های TAPS کسب کنند. این بازی با بیش از 46 میلیون کاربر تا به امروز، به لطف گیم پلی ساده اما جذاب خود، به سرعت به یکی از محبوب ترین بازی های تلگرام در سبک Tap to Earn تبدیل شده است.

آینده بازی TapSwap مانند اکثر بازی های رمزنگاری تلگرام نامشخص است و هیچ تضمینی وجود ندارد که سکه های درون بازی به پول واقعی تبدیل شوند و ما در زومیت تنها به معرفی و آموزش بازی TapSwap و ویژگی های آن می پردازیم.

رویکرد ساده TapSwap برای استخراج ارزهای دیجیتال و وعده پاداش واقعی، جامعه بزرگ و فعالی از کاربران را به خود جذب کرده است. در واقع می توان این پروژه را یکی از اصلی ترین رقبای همستر کامبت دانست که در صورت عرضه توکن های آن در بورس ارز دیجیتال، امکان خرید و فروش وجود دارد.

Tap Swap یکی از بازی های موفق مبتنی بر تلگرام است که شباهت زیادی به Hamster Kombat و NatCoin دارد. این بازی مانند رقبای خود از ویژگی های اجتماعی و تعاملی تلگرام برای ایجاد یک تجربه جذاب و رقابتی استفاده می کند.

در حالی که بازیکنان Hamster Combat وظیفه دارند یک صرافی مجازی ارز دیجیتال را راه اندازی کنند، TapSwap به کاربران اجازه می دهد تا با ضربه زدن روی صفحه گوشی هوشمند خود و انجام برخی چالش ها، سکه های بیشتری کسب کنند.

راه اندازی Tap Swap Token (TAPS) تا 1 ژوئیه 2024 (11 ژوئیه 1403) به تعویق افتاده است. این تاخیر به دلیل کشف ربات هایی است که به طور غیرمنصفانه سکه های بیشتری به دست می آوردند و روند توزیع توکن را مختل می کردند. این تاخیر به تیم ارز دیجیتال TapSwap اجازه می‌دهد تا ربات‌ها را شناسایی و مسدود کند و در نتیجه توکن‌های TAPS توزیع مناسبی داشته باشد. تاریخ انتشار در ابتدا برای 30 می 2024 (17 ژوئن 1403) تعیین شده بود، اما برای رسیدگی به این مشکلات و ارائه یک محیط انتشار عادلانه تر به تعویق افتاد.

لازم به ذکر است که TapSwap airdrop در بلاک چین TON انجام می شود و بنابراین برای دریافت توکن های پاداش خود به کیف پولی سازگار با این شبکه مانند کیف پول Ton Keeper نیاز خواهید داشت.

اگر توسعه‌دهندگان TapSwap به وعده‌های خود عمل کنند، احتمالاً می‌توانید پس از ایردراپ پروژه، توکن‌ها را به صرافی ارزهای دیجیتال، فارکس یا کیف پول ارزهای دیجیتال ایرانی خود منتقل کنید. اگر هنوز کیف پول ندارید، پیشنهاد می کنیم از مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال دیدن کنید.

TapSwap دارای ویژگی های جذابی است که آن را محبوب می کند:

با ضربه زدن روی نماد سکه Tap Swap سکه به دست می آورید. هر ضربه تعادل سکه شما را افزایش می دهد و بازی را آسان و جذاب می کند.

در بازی TapSwap می توانید با انجام برخی کارها و شرکت در فعالیت های مختلف مانند دعوت از دوستان برای عضویت در بازی، عضویت در کانال تلگرام و … سکه های بیشتری کسب کنید.

برای حفظ انگیزه بازیکنان، پروژه ارز دیجیتال TapSwap پاداش هایی را برای انجام وظایف خاص ارائه می دهد. با انجام کارهای درخواستی می توانید سکه های بیشتری کسب کنید. این جوایز مشارکت منظم را تشویق می کند و به افزایش تعداد سکه ها کمک می کند.

TapSwap از یک سیستم قدرتمند برای معرفی دوستان استفاده می کند و هر چه تعداد افرادی که از طریق لینک عضویت شما به این ربات تلگرام بپیوندند، سکه بیشتری کسب می کنید. معرفی هر کاربر جدید نه تنها تعداد سکه ها را افزایش می دهد، بلکه رتبه شما را سریعتر افزایش می دهد و به عبارت دیگر عنصر رقابت را به بازی اضافه می کند.

TapSwap امکان فعال سازی ربات بازی را با پرداخت برخی از سکه های جمع آوری شده برای کسب سکه حتی در زمان آفلاین نیز ممکن کرده است.

اگر مراحل نسبتا ساده بازی را دنبال کنید و هر روز کمی وقت بگذارید، می توانید در بازی TapSwap بهره وری بیشتری داشته باشید و تعداد سکه ها را افزایش دهید.

وارد ربات TapSwap تلگرام شوید و سپس در ربات ثبت نام کنید. برای این کار باید Start را انتخاب کنید.

در صفحه اصلی بازی (بخش Tap)، روی نماد Tap Swap Coin ضربه بزنید تا زمانی که سکه های مخزن انرژی شما خالی شود. در این بازی هر یک ساعت مخزن انرژی شما پر می شود و البته می توانید با پرداخت سکه های درون بازی سرعت و حجم پر شدن را افزایش دهید.

علاوه بر این، در صفحه آمار می توانید آمار کلی بازی شامل تعداد کاربران، تعداد بازدیدها، تعداد کاربران آنلاین و غیره را مشاهده کنید.

روی Swap Game Statistics Page ضربه بزنید

منبع خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40481

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.