• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

راهنمای خرید UPS فاراتل

  • کد خبر : 37867
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
راهنمای خرید UPS فاراتل

یو‌ پی اس (UPS) چیست؟

یو پی اس مخفف شده کلمه Uninterruptible Power Supply می‌باشد که به معنی منبع تغذیه بدون وقفه یا همان برق اضطراریست.

یو‌ پی اس (UPS) با استفاده از ذخیره کردن انرژی در باتری خود به هنگام قطع جریان برق شهری، برق مورد نیاز وسایل الکترونیکی را تا زمان اتصال مجدد برق تامین می‌کند.

قطعی برق می‌تواند زیان های مالی زیادی به یک مجموعه وارد کند؛ چرا که فعالیت های روزمره ما به وجود جریان برق گره خورده است.

از این رو اکثر سازمان ها و شرکت ها از یو‌ پی اس (UPS) یا برق اضطراری استفاده می‌کنند.

انواع UPS های فاراتل 

دستگاه های برق اضطراری انواع مختلف با عملکرد های متفاوتی را دارند که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

به طور کلی UPS ها به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • دستگاه یو پی اس آنلاین 
  • دستگاه یو پی اس آفلاین 
  • دستگاه یو پی اس لاین اینتراکتیو (تعاملی)

در حال حاضر انواع UPS های فاراتل شامل UPS آنلاین، آفلاین  و لاین اینتراکتیو و یا تعاملی هستند که هر کدام ویژگی‌ های مخصوص به خود را دارا می‌باشند و که در بین دیگر محصولات موجود بازار برترین هستند.

جدا از این دسته ‌بندی، یو پی اس ها را می‌توان به این صورت نیز دسته ‌بندی کرد:

  • یو پی اس های تک فاز 
  • یو پی اس های سه فاز

برای مصارف پایین UPS تک فاز برای شما کارآمد خواهد بود، اما اگر مصرف بالایی دارید UPS  سه فاز برای شما انتخابی مناسب و اقتصادی است.

نمایندگی یو‌ پی اس UPS فاراتل

فاراتل نام یک کمپانی ایرانی مشغول به فعالیت در حوزه برق اضطراری و دستگاه های UPS است که مهم ترین محصول تولیدی آنها دستگاه UPS است.

امروزه با بالا رفتن قیمت دستگاه های خارجی، خرید یو پی اس فاراتل در بین مشتریان به یک انتخاب اقتصادی و پر تقاضا تبدیل شده است. با خرید از نمایندگی UPS فاراتل خریداران از مزایا کمپانی مانند گارانتی، تعمیر و… برخوردار می‌شوند که این شرایط آرامش خاطری را برای تجربه یک خرید کاربردی رقم می‌زند.

 چرا نمایندگی UPS فاراتل؟

محصولی که شما خریداری می‌کنید مسئولیت مهم و حساسی را بر عهده دارد؛ از این رو محصولی که تهیه می‌کنید باید از همه لحاظ قابل اعتماد باشد.

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی فروش انواع UPS فاراتل با ارائه محصولات متنوع ، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب جای هيچگونه نگرانی را باقی نمی‌گذارد.

با خرید از شرکت سولار صنعت شما می توانید UPS مورد نظر خود را از برند فاراتل و با قیمتی مقرون به صرفه  به همراه خدمات پس از فروش و تعمیر و گارانتی تهیه کنید.

یو پی اس ها به صورت دوره ای احتیاج به سرویس کردن دارند که شرکت سولار صنعت، نمایندگی رسمی فروش محصولات برق اضطراری فاراتل در شهر تهران علاوه بر فروش محصولات در زمینه تعمیر و سرویس دوره ای دستگاه ها هم فعالیت می‌کند.

برای سرویس دوره ایی و رفع ایرادات احتمالی تعمیر UPS های فاراتل به راحتی با واحد تعمیر این مجموعه با شماره تماس 88447000-021 ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

 

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37867

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.