• امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024
1

دریافت سیگنال های صعودی در بازار ارزهای دیجیتال؛ بیت کوین واکنش نشان داد

  • کد خبر : 45255
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
دریافت سیگنال های صعودی در بازار ارزهای دیجیتال؛ بیت کوین واکنش نشان داد

اکوایران: قیمت بیت کوین با رشد همراه بوده است و کارشناسان عواملی مانند محرک های مالی چین و افزایش شانس دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات آمریکا را در این موضوع تاثیرگذار دانسته اند.

اخبار اقتصادی، بیت کوین پس از واکنش های مختلف به تلاش های اخیر چین برای رشد اقتصادی، به بالاترین سطح خود در دو هفته گذشته رسید و به 64900 دلار رسید.

به گفته کوین تلگراف، در حالی که چین به دنبال احیای اقتصاد خود است، عدم شفافیت در برنامه های مالیاتی آن، اقتصاددانان را نسبت به اقدامات این کشور بدبین کرده است، که به تضعیف بازار سهام چین کمک کرده است. این عدم اطمینان باعث شده است که برخی از سرمایه گذاران به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین روی بیاورند.

ارزهای دیجیتال کوچکتر مانند اتریوم و سولانا نیز سودهایی را ثبت کردند. کارولین مورون از Orbit Markets اشاره کرد که خروج سرمایه از سهام چین به نفع بیت کوین خاتمه یافت. علاوه بر این، انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است زیرا شانس دونالد ترامپ که یکی از حامیان ارزهای دیجیتال است، در برابر رقیب دموکرات خود، کامالا هریس، افزایش یافته است.

در خبرهای دیگر، کوه ورشکسته Mt. Gox بازخرید دارایی های خود را تا اکتبر 2025 به تعویق انداخته است و نگرانی ها در مورد عرضه بیش از حد بیت کوین را کاهش داده است. این تأخیر و نظرسنجی های رو به بهبود ترامپ به عنوان نکات مثبتی برای بازار ارزهای دیجیتال تلقی می شود.

تاریخ نشان داده است که ماه اکتبر معمولاً ماه قدرتمندی برای بازار ارزهای دیجیتال است و انتظار می‌رود بیت‌کوین در نیمه دوم ماه شاهد رشد بیشتری باشد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه (23 اکتبر) از 62463 دلار به 66264 دلار در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال در ساعت 20:00 به وقت ایران به قیمت 65686 دلار معامله شد. تغییرات قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و این ارز دیجیتال رشدی حدود 3500 دلار داشته است.

ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 50.38 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل بیش از 3 درصد افزایش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 2444 دلار به 2640 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال ساعت 20:00 به وقت ایران به قیمت 2623 دلار معامله شد. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و این ارز دیجیتال حدود 200 دلار رشد کرده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 61.19 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 6 درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=45255

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.