• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0

حادثه عجیب دو نرخی شدن بلیت قطار در تهران/ زائران امام رضا (ع) دلخور شدند

  • کد خبر : 44263
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
حادثه عجیب دو نرخی شدن بلیت قطار در تهران/ زائران امام رضا (ع) دلخور شدند

به گزارش اخبار اقتصادی، یکی از حاضران به خبرنگار رکنا گفت: یک ماه پیش در پیش فروش بلیت قطار شرکت راه آهن از طریق سایت شرکت مهتاب سیر جم، کوپه دربست را رزرو کردم و 6 بلیط رفت و برگشت تهران به مشهد خریدم. من به سایت مراجعه کردم و کد ملی، شماره شناسنامه، نام و نام خانوادگی، سال تولد و تمامی اطلاعات کامل 6 مسافر را وارد کردم و پس از پرداخت پول رفت و برگشت مبلغ 4 میلیون و 480 هزار تومان. و مرحله پرداخت تکمیل و صدور بلیط، متوجه شدم که تمام بلیط ها برای اولین مسافری که اطلاعاتش را ثبت کرده بودم صادر شده است. یعنی 6 بلیط برای یک نفر صادر شد.

این مخاطب در ادامه گفت: در عین حال این سوال برایم پیش آمد که چرا تمامی بلیت ها فقط برای یک نفر صادر شده و سایت شرکت مهتاب سیر جم هیچ پیام خطایی ارسال نکرده و از طرف دیگر من بوده ام. اطلاعات 6 نفر را گرفتم و به طور کامل ثبت نام کردم، فرض کردم روند خرید بلیط کوپه بسته به این صورت است و مشکلی وجود ندارد.

این مخاطب در ادامه گفت: سپس دیشب برای رفتن به حرم مشهد و امام رضا به قطار رفتیم که متوجه شدیم مامور قطار شماره کوپه ما را گرفته و اجازه سوار شدن به قطار را نداریم. وقتی پرسیدیم مشکل چیست، گفتند طبق قانون فقط یک نفر می تواند سفر کند. اعتراض کردیم و با رفتار نامناسب مسئول قطار مواجه شدیم و کار به جایی رسید که مورد توهین قرار گرفتیم و حتی فرمانده قطار به پلیس اطلاع داد.

این مخاطب در ادامه گفت: این در حالی بود که چند کودک کوچک همراه ما بودند و مادرم چشم را جراحی کرد و همراه ما به زیارت آمد، اما نه تنها با این شرایط خاص اجازه سوار شدن به قطار را نداشتیم، بلکه با شرایط نامناسب. . رفتار 2 میلیون و 200 هزار تومان دیگر از طریق دستگاه کارتخوان از ما گرفتند تا سوار قطار شویم و ما دو برابر قیمت بلیت کوپه قطار را پرداخت کردیم و همان کوپه ای را که پرداخت کردیم را به طور کامل به ما فروختند.

این مخاطب در ادامه با بیان اینکه این تقصیر شرکت راه آهن است، گفت: از شما تقاضا دارم مشکل من را پیگیری کنید، زیرا این مشکل تنها مشکل من نبوده، مشکل بسیاری از مسافران دیگر نیز بوده است و این یک مشکل است. ظلم آشکار به مسافران، چرا که اگر شرکت مهتاب سیر جم قرار بود کوپه را برای یک نفر رزرو کند، چرا اطلاعات مسافران را تک تک از ما می‌خواست و با ما تماس نمی‌گرفت. پس از آن؟ که

وی ادامه داد: مامور قطار در همان زمان به ما گفت که این مشکل از گذشته وجود داشته و همچنان وجود دارد و هر روز وجود دارد و مشکلی است که مسافران در اکثر مسیرها با کوپه های بسته و در شبکه ریلی دارند. سعی در حل این مشکل دارد. مشکلی نیست، زیرا می توانید یک کوپه را دوباره بفروشید.

این مخاطب با بیان اینکه شبکه ریلی به مسافران بدهکار است، گفت: اگر پول همراهمان نبود چه می شد؟ پولی را که برای سفر مشهد پس انداز کردم پرداخت کردم. با زائران امام رضا (ع) چه کردند؟ بدترین چیز این است که برای رفت و برگشت هم همین مشکل را داریم و وقتی به آژانس مسافرتی رفتم به ما گفتند برای رفت و برگشت باید 2 میلیون و 200 هزار تومان پرداخت کنیم. این در حالی بود که پول رفت و برگشت را کامل پرداخت کرده بودیم.

این مخاطب در نهایت گفت: لطفا این موضوع را پیگیری کنید تا شرکت راه آهن بلیط رفت و برگشت ما را اصلاح کند و پولی را که در زمان حرکت از ما گرفته اند پس بدهد زیرا سیستم خطا کرده و این نشان می دهد که سیستم رزرواسیون راه آهن این شرکت دچار مشکلات جدی است و مسافران در معرض این مشکلات تلخ هستند.

به گزارش اخبار اقتصادی، خبرنگار رکنا برای پیگیری این موضوع با شرکت مهتاب سیر جم تماس گرفت و واحد مدیریت این شرکت در قبال این موضوع سلب مسئولیت کرد و گفت: خرید و فروش بلیت زیر نظر شرکت راه آهن و انجام می شود. ما مرتبط نیست

امیدواریم شرکت راه آهن این مشکل را حل کند و نه تنها پول اضافه ای که از این جلسه گرفتند را برگرداند و مسیر برگشت را اصلاح کند، بلکه از این مسافران دلجویی کرده و به طور کلی مشکل را بررسی کند تا دیگر شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم. هموطنان ما

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=44263

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.