• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
23

جلوبندی مزدا 3

  • کد خبر : 40729
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
جلوبندی مزدا 3

به طور کلی مزدا در تولیداتی که در ایران عرضه کرده است خصوصاً در نسخه های مزدا 3 قدیم و مزدا 3 نیو در قسمت جلویی خودرو از ارتفاع پایینی برخوردار هستند که ‌البته با شرایط جاده ای که در کشورمان حکم فرماست، مزید بر علت خواهد بود که توجه به لوازم جلوبندی مزدا دو چندان شود.

در مورد خرید لوازم جلوبندی مزدا نکاتی حائز اهمیت است که با دانستن آن ها با دیدی باز نسبت به خرید لوازم جلوبندی و تعلیق مزدا اقدام خواهید کرد لذا ابتدا باید تکلیف خود را با خود روشن کنید که :

  • آیا به دنبال کیفیت بالا هستید یا قیمت را ترجیح می دهید و یا همانند خیلی از مشتریان در نظر دارید جنسی با کیفیت و قیمت مناسب انتخاب کنید؟
  • لیست کاملی از قطعات مورد نیاز خود برای تعمیر قطعات جلوبندی مزدا خود آماده کنید تا بتوانید اطلاعات دقیق تری در مورد قیمت و کیفیت قطعات تعلیق و جلوبندی خود کسب کنید.

همانطور که تا به الان متوجه شدید، در خصوص خرید لوازم جلوبندی خود ابتدا باید لیستی از قطعات مورد نیاز خود تهیه کنید و این کار را باید به کمک متخصصین جلوبندی ساز انجام دهید، لذا برای تحقق این امر کافیست به یک جلوبندی ساز مراجعه و از او درخواست کنید لیستی از قطعات معیوب به شما بدهد؛ در مرحله بعد این شما هستید که تصمیم خواهید گرفت چه جنسی ، چه کیفیتی و با چه قیمتی تهیه کنید.

خرید لوازم جلوبندی مزدا 3

یک سوال همیشگی که ذهن دارندگان خودرو مزدا 3 را به خود مشغول کرده است مربوط به این است که آیا قطعات و جلوبندی مزدا 3 قدیم و مزدا 3 نیو یکسان هستند یا خیر ؟
پاسخ، بلی اکثر لوازم جلوبندی مزدا 3 در نسخه های قدیم و نیو 3 مگر در چند مورد خاص یکسان هستند‌.

در سیستم جلوبندی مزدا 3 قطعاتی هستند که بیشتر از دیگر قطعات دچار آسیب و استهلاک می شوند و ما در این دانشنامه به توضیحاتی در این خصوص خواهیم پرداخت.

قطعاتی مثل موجگیر جلو و عقب مزدا 3، سیبک فرمان و قرقری فرمان مزدا3 ، لاستیک چاکدار و قطعاتی از این قبیل جزء قطعات و لوازم پر مصرف جلوبندی مزدا 3 می باشند.

لیست قیمت و موجودی قطعات جلوبندی مزدا 3 قدیم

بوش طبق های مزدا 3

مزدا 3 در قسمت طبق خود که البته در نسخه قدیم و نیو متفاوت هستند دارای یک عدد بوش طبق بزرگ و یک عدد بوش طبق کوچک استوانه ای می باشند که بیشتر از خود طبق مزدا 3 دچار آسیب می شوند.

بوش طبق بزرگ و بوش طبق استوانه ای مزدا 3 قدیم و مزدا 3 نیو در بازار موجود بوده و قابل تعویض خواهند بود که در این خصوص نیازی به تعویض طبق کامل نخواهد بود.

سوال، آیا طبق مزدا 3 قدیم و مزدا 3 نیو یکسان هستند؟ خیر از محدود قطعاتی که در جلوبندی مزدا 3 قدیم و مزدا 3 نیو متفاوت هستند، طبق جلو این خودرو ها هستند که متفاوت بوده و البته شباهت ظاهری زیادی به یکدیگر دارند.

این که چرا بوش طبق های مزدا 3 دچار آسیب می شوند باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به لاستیکی بودن بخشی از بوش طبق های مزدا 3 و فشار و وزن بالایی که به این قطعات وارد می شود طبیعیست که این بوش ها دچار آسیب شوند و نیاز به تعویض داشته باشند.

آیا تعویض بوش طبق های مزدا 3 کاری اصولی و درستی خواهد بود؟

این سوال خیلی از مشتریان ما بوده که آیا با توجه به متحمل شدن هزینه های تعمیر کار و خرید جنس این کار درستی است یا خیر که در جواب لازم است اشاره کنیم نتیجه بخش بودن تعویض بوش طبق های مزدا 3 در نسخه های قدیم و نیو به سه عامل بستگی خواهد داشت:

  • کیفیت جنسی که برای بوش طبق ها انتخاب میکنید از مهم ترین نکته در تعویض بوش طبق بوده و برای خرید دقت لازم را داشته باشید که این بوش طبق های مزدا نمونه ژاپنی و تایوانی نداشته و در بازار لوازم یدکی خودرو با کیفیت های متنوع چینی و ایرانی عرضه می شوند، لذا فریب سودجویان را مبنی بر ژاپنی و یا تایوانی بودن را نخورید.
  • عامل بعدی که در تعویض بوش طبق های مزدا حائز اهمیت می باشد سلامت تنه فلزی طبق می باشد که آیا شرایط پذیرفتن یک بوش جدید را خواهد داشت یا خیر، چرا که گاهی اوقات به دلیل تصادفات و وارد شدن ضربه به طبق و یا تعدد تعویض بوش های طیق، آسیب هایی به تنه اصلی وارد می شود که عملا تعویض بوش طبق ممکن نخواهد بود و یا موفقیت آمیز نخواهد بود.
  • مورد آخر برای بالابردن موفقیت در تعویض بوش طبق های مزدا 3،انتخاب مکانیک ماهر می باشد تا نتیجه کار به نفع شما باشد چرا که کوچکترین اشتباه در زمان تعویض بوش طبق های مزدا باعث آسیب رساندن به بوش های نو خواهد شد.

کمک فنر مزدا 3

سلامت کمک فنر های مزدا 3 تاثیر زیادی بر کیفیت تعلیق و هندلینگ خودرو خصوصآ در پیچ ها خواهد داشت. این که چرا کمک فنر ها دچار خرابی و فرسودگی می شوند می تواند به عواملی چون، کارکرد خودرو، سلامت دیگر قطعات جلوبندی و عقب بندی و نحوه رانندگی مرتبط باشد.
به طور ساده و کوتاه، کمک فنر ها اصلی ترین قطعه در خودرو هستند که برای جذب ارتعاشات و ناهمواری های جاده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

تست سلامت کمک فنر مزدا 3

برای تست سالم بودن و یا معیوب بودن کمک های مزدا 3 به دو روش می توانید اقدام کنید:

اولین مورد و فاحش ترین نشانه ایراد کمک مزدا 3 نشت روغن از بدنه کمک فنر مزدا بوده که با چک کردن ظاهری و چشمی به راحتی قابل تشخیص است.

روش دوم تست سلامت کمک Mazda 3 وارد کردن فشار با دست به روی خودرو بوده که در این شرایط اگر خودرو شروع به بالا پایین رفتن ممتد و زیادی کرد می تواند نشانه ی خرابی کمک مزدا 3 بوده و یا اینکه با وارد کردن فشار به کمک ها تغییر ارتفاع کمک ها با خشکی همراه باشد، از دیگر روشهای تست سلامت می باشد؛ در این صورت پیش زمینه فکری برای مراجعه به تعمیر کاران معتبر مزدا برای شما مهیا خواهد شد.

مزدا 3 قدیم و مزدا 3 نیو در قسمت جلو و عقب از توپی و بلبرینگ و ضربه گیر های زرد رنگ کمک برای عملکرد بهتر بهره می برند لذا توصیه می کنیم در صورتی که تصمیم به تعویض کمک ها گرفتید نسبت به سلامت این قطعات مرتبط و متصل به کمک فنر مزدا اقدام کنید.

تعمیر کمک مزدا

نکته و سوال مهمی که اکثر دارندگان خودرو مزدا 3 دارند مربوط به تعمیر کمک مزدا 3 می باشد که ما به سه دلیل توصیه به تعمیر کمک مزدا نخواهیم کرد:

  • بازدهی کارکرد خوبی با تعمیر کمک های مزدا تجربه نخواهید کرد و در این صورت به دیگر قطعات سیستم جلوبندی مزدا 3 آسیب خواهید زد.
  • هزینه اجرت تعمیرکاران برای باز و بست کمک های مزدا مبلغ کمی نخواهد بود و در صورت عدم حصول نتیجه متحمل هزینه های دوباره خواهید شد.
  • تعادل و هندلینگ خودرو تحت تأثیر زیاد کمک های فنر خودرو بوده و می تواند برای شما و خودروی مزدا 3 شما مخاطره آفرین باشد

مزدا 3 قدیم و مزدا 3 نیو با توجه به ارتفاع پایینی که نسبت به دیگر خودرو های داخلی دارند، ممکن است این طور به نظر برسد که خرابی های زیادی در سیستم جلوبندی و تعلیق داشته باشند که برای جلوگیری از خرابی های زود هنگام و هزینه های بالای تعمیرات و قطعات جلوبندی مزدا 3 توصیه می کنیم زود به زود به بررسی سلامت آن بپردازید و از رانندگی های هیجانی و جاده های پر چاله چوله پرهیز کنید.

نشانه های خرابی جلوبندی مزدا 3

  • شنیده شدن صداهای اضافی در زیر خودرو
  •  دیده شدن روغن نشتی از ناحیه کمک ها و جعبه فرمان
  • کشش خودرو به یک سمت که ساییدگی تا متوازن لاستیک را در بر خواهد داشت
  • عدم تعادل خودرو در پیچ ها و خصوصا سرعت گیر های جاده ای که راننده های حواس جمع تر متوجه عدم تعادل و در دست نبودن خودرو را بیشتر متوجه خواهند شد.

نتیجه گیری نهایی

در جریان باشید که سیستم جلوبندی و تعلیق مزدا در قسمت جلویی و عقب بندی مزدا 3 ( در صورت سلامت کامل) یکی از بهینه ترین تعلیق ها را دارا بوده و با نکات گفته شده می توانید تجربه دلپذیری برای خود و سرنشینان مزدا 3 داشته باشید.

کارشناسان ما در یدک باشی آماده پاسخگویی سوالات فنی و استعلام قیمت لوازم جلوبندی مزدا 3 بوده و امکان ارسال قطعات جلوبندی مزدا 3 در کوتاهترین زمان ممکن به سراسر کشور را برای شما مشتریان محترم فراهم می کنند.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40729

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.