• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

جداول قطع برق منتشر نشده است

  • کد خبر : 41558
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
جداول قطع برق منتشر نشده است

رکنا- به گزارش ایسنا، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به میزان عدم تعادل برق در کشور، گفت: به طور میانگین میزان عدم تعادل برق 10 هزار مگاوات برآورد می شود که به معنای عدم تعادل تولید و مصرف است که باعث می شود. تغییر ساعت شلوغی در بخش های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و اداری جبران می شود.

امسال هیچ خاموشی برنامه ریزی شده ای نخواهیم داشت

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال خاموشی برنامه ریزی شده خواهیم داشت، گفت: اگر خاموشی برنامه ریزی شده به دلیل کمبود تولید باشد، باید گفت به گونه ای برنامه ریزی شده است که شاهد خاموشی نباشیم. اگرچه این موضوع به عملکرد و همکاری بستگی دارد. مردم وابسته هستند.

مدیرعامل توانیر افزود: در سال های 1401 و 1402 شاهد همکاری بسیار خوب مردم برای کاهش مصرف در بخش های مختلف بودیم و شرایط برق ثابت ماند. به گونه ای که برق بخش های مختلف طبق برنامه ریزی های تعیین شده به صورت مطمئن تامین می شد.

وقوع حادثه بر روی تجهیزات در اثر گرمای هوا.

رجبی مشهدی همچنین درباره قطعی های پراکنده برق در تهران گفت: در فصل تابستان به دلیل افزایش مصرف و به دلیل اینکه تجهیزات در معرض نور خورشید و گرما قرار دارند، احتمال خرابی به دلیل این مشکل بیشتر است.

هیچ میز مات وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان انتشار جداول خاموشی برای سال جاری وجود دارد، گفت: برنامه ای برای تنظیم جداول خاموشی نداریم و با همکاری مردم برق به صورت پایدار تامین می شود و مشکلی ایجاد نمی شود. اگرچه امروزه رشد مصرف بسیار بالاست و مردم باید در مدیریت مصرف مشارکت جدی داشته باشند.

لزوم همکاری بیشتر صنایع با صنعت برق

مدیر کل توانیر در خصوص تامین انرژی برق صنایع تصریح کرد: صنایع به سه گروه تقسیم شدند، مشترکین صنعتی کوچک محدودیتی در تامین انرژی الکتریکی ندارند، قرار است روزی واحدهایی که در محلات هستند، و مابقی مصارف گسترده تر، برنامه ریزی با همکاری وزارت امنیت تدوین شده و در حال اجرای آن هستیم. این روزها با توجه به افزایش مصرف نیاز به همکاری بیشتر صنایع و اجرای طرح های اعلام شده احساس می شود.

رجبی مشهدی در خصوص استان های تعطیل در پنجشنه گفت: سه یا چهار استان مرکزی، ایلام و کرمان جزو استان های تعطیل روز پنجشنبه هستند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41558

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.