• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

ثبت نام خودروهای وارداتی از امروز آغاز شد + جدول جزئیات

  • کد خبر : 39672
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
ثبت نام خودروهای وارداتی از امروز آغاز شد + جدول جزئیات

به گزارش اخبار اقتصادی، در راستای اجرای طرح های فروش. خودروهای وارداتی که به مقدار قابل توجهی وارد شده اند و حتی گاهی به دلیل حجم بالای خودرو در گمرکات و بیشتر در منطقه، ترجیح می دهند خودروها را به بنادر کشور وارد نکنند و فعلا در سایر کشورهای منطقه نگهداری کنند. ، برای ورود خودرو به کشور همانطور که رئیس سازمان توسعه تجارت وعده داده بود در هفته جاری عرضه خودرو خواهیم داشت، امروز (دوشنبه 16 خرداد) طرح جدید عرضه خودروهای وارداتی (بنزینی) آغاز شد. ).

بر این اساس، ثبت نام کنندگان در مرحله اول خودروهای وارداتی که در اسفند ماه 1401 ثبت نام کرده بودند و اولویت آن ها مشخص شد، از امروز تا ساعت 23:59 روز چهارشنبه (18 خرداد) سه روز فرصت دارند تا نسبت به سه اولویت اقدام کنند. از سبد محصولات ارائه شده در این مرحله.

لازم به ذکر است که ترتیب اولویت در این سه گزینه مهم بوده و در صورت تعیین هر یک از سه گزینه (بسته به اولویت متقاضی و ظرفیت خودروی انتخابی) امکان لغو سفارش وجود ندارد و تعویض ماشین در مراحل بعدی از سوی دیگر، در صورتی که متقاضی پس از تخصیص خودرو و تماس ارسالی شرکت واردکننده به مشتری، هزینه خودروی خود را پرداخت نکند، از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی حذف خواهد شد.

در این دور عرضه خودروهای وارداتی، از بین 10 محصول عرضه شده، پنج خودروی وارداتی (از چهار شرکت واردکننده) دارای قیمت ثابت در مبادی و علاوه بر آن پنج خودروی وارداتی (از سه شرکت) دارای قیمت مناسب در مبادی ورودی هستند. ورودی. یک نقطه ورود برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

لازم به تاکید است که در این مرحله ثبت نام جدیدی صورت نگرفته و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول است که با قفل 500 میلیون تومانی در حساب نیابتی خود در اسفند 1401 اقدام به ثبت نام کرده و مظنه دریافت کرده اند.

همچنین گفتنی است همانطور که رئیس سازمان توسعه تجارت به صراحت تاکید کرد، این خودروها همگی در داخل کشور موجود بوده و نقدی دریافت کرده اند و آماده تحویل هستند. اما برخی از این ثبت نام کنندگان در مرحله اول با وجود 14 دوره عرضه خودروهای وارداتی از انواع برندهای خوب دنیا، خودرو انتخاب نکرده اند! بنابراین با توجه به این ثبت نام های دور اول باید مشخص شود، اگر این افراد هنوز خودرویی را انتخاب نکنند، احتمالا با مصوبه ای پیشنهاد زمانی محدود ارائه می شود و در صورت عدم انتخاب مشتریان، این خودروها وارد بازار می شوند. سیستم مازاد برای مشتریان جدید بودن؛ به این ترتیب اولویت این مشتریان ممکن است دچار مشکل شود. بنابراین مردم باید خودرو انتخاب کنند.

دیغمی معتقد است: با توجه به اینکه تاکنون خودروهای برندهای برتر وارد کشور شده و مجوزی برای واردات خودروهای یک برند صادر نشده است، پس این مشتریان منتظر چه خودروی بنزینی هستند؟

شایان ذکر است، طبق قوانین شورای رقابت، خودرو در صورت عدم وجود مشتری به طور معمول در سامانه مازاد وارد شده و به مشتریان جدید عرضه می شود.

خودروهای وارداتی

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39672

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.