• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
0

تیک آبی تلگرام ! فعالسازی تیک آبی برای کاربران ایرانی

  • کد خبر : 44902
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
تیک آبی تلگرام ! فعالسازی تیک آبی برای کاربران ایرانی

چگونه می‌توانم تیک آبی در تلگرام بگیرم؟ شما ثبت نام کرده‌اید، نمایه خود را تنظیم کرده، و اکنون به این فکر می‌کنید که چگونه آن تیک آبی را در تلگرام دریافت کنید. درست مانند توییتر و اینستاگرام، تلگرام نیز به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا حساب‌های خود را تأیید کنند و تیک آبی معتبر را دریافت کنند.

با این حال، این روند آنقدرها هم که فکر می‌کنید ساده نیست. این موضوع نیاز به مراحل خاصی، اسناد خاص و کمی صبر دارد. ویژگی‌های اصلی تیک آبی تلگرام به شرح زیر است:

  • بهینه سازی پروفایل تلگرام خود با یک تصویر حرفه ای و بیوگرافی مختصر برای فرآیند تایید مهم است.

  • ارائه مدارک لازم برای تأیید، مانند کارت شناسایی صادر شده توسط دولت، برای گرفتن تیک آبی بسیار مهم است.

  • تماس با پشتیبانی تلگرام از طریق تنظیمات اپلیکیشن و ارسال مدارک مورد نیاز اولین قدم برای تایید است.

  • صبر لازم است؛ زیرا زمان انتظار تایید ممکن است متفاوت باشد، اما ادامه استفاده فعال از تلگرام در این مدت توصیه می‌شود.

آشنایی با سیستم تیک آبی تلگرام

برای درک کامل مفهوم سیستم تیک آبی پس از خرید تلگرام پرمیوم ، ضروری است که عملکرد و اهمیت آن را درک کنید. اهمیت این تیک در نقش آن به عنوان یک علامت تأیید نهفته است. وقتی آن را در کنار نام کاربری می‌بینید، به این معنی است که کاربر معتبر بوده و تلگرام مشروعیت حساب را تأیید کرده است. تیک آبی به شما اطمینان می‌دهد که در حال ارتباط با فرد یا نهاد واقعی هستید، نه یک فرد جعلی یا کلاهبردار.

اکنون، بیایید به روند تأیید کاوش کنیم. آنقدرها هم که فکر می‌کنید پیچیده نیست. تلگرام حساب‌هایی را تایید می‌کند که قابل توجه هستند و احتمال جعل هویت آنها زیاد است. از جمله این افراد می‌توان به افراد مشهور، چهره‌های عمومی و برندهای بزرگ اشاره کرد. راستی‌آزمایی یک فرآیند دستی است که سطح بالایی از بررسی را تضمین می‌کند.

با این حال، اگر یک سلبریتی نیستید، ناامید نشوید. تلگرام این فرآیند را دموکراتیک کرده است و به هر کسی اجازه می‌دهد برای تایید درخواست کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دلیل و شواهد قانع کننده برای حمایت از ادعای خود ارائه دهید.

آماده کردن اکانت تلگرام

قبل از اینکه بتوانید برای آن تیک آبی دلخواه درخواست دهید، چند مرحله کلیدی وجود دارد که باید برای آماده سازی حساب تلگرام خود به درستی انجام دهید. ابتدا اجازه دهید در مورد بهینه سازی پروفایل صحبت کنیم. نمایه شما باید به وضوح نشان دهد که شما چه کسی هستید یا برند شما چیست؟! این موضوع شامل یک تصویر نمایه حرفه ای، بیوگرافی مختصر و پیوندی به وب سایت رسمی شما یا سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی در صورت وجود است.

از سوی دیگر، امنیت حساب به همان اندازه حیاتی است. اطمینان حاصل کنید که حساب شما دارای رمز عبور قوی است و تأیید دو مرحله ای فعال است. علاوه بر این، به روز نگه داشتن ایمیل بازیابی برای محافظت از حساب شما در برابر تهدیدات احتمالی حیاتی است.

چگونه از استارز تلگرام استفاده کنیم؟

استارز تلگرام ارسال پرداخت‌ها را در این برنامه‌ها آسان می‌کنند. توسعه‌دهندگانی که این ستاره‌ها را دریافت می‌کنند، می‌توانند از طریق پلتفرم تبادل Fragment، آنها را با TON، ارز دیجیتال بومی تلگرام مبادله نمایند.

هزینه خرید تلگرام پرمیوم چقدر است؟

چند ماه پیش، تلگرام عرضه نسخه پولی Premium را تایید کرد. اکنون با قیمت 5.49 یورو در ماه در دسترس است. بدیهی است که دسترسی به ویژگی‌های اضافی را می‌دهد.

مدت بوست کانال‌ها در تلگرام

در صورت خرید بوست تلگرام ، کاربران می‌توانند هر ۲۴ ساعت یک بار بوست خود را به کانال دیگری منتقل کنند. این افزایش‌ها به عنوان راهی برای دسترسی کانال‌ها به ویژگی‌های جدید با درخواست از مشترکین خود برای «رای دادن» به تلگرام معرفی شدند. کاربران کانال‌های مورد علاقه خود را که مشترک هستند تقویت می‌کنند. وقتی کانال به اندازه کافی بوست دریافت کرد، به ویژگی‌های پیشرفته دسترسی پیدا می‌کند.

در ابتدا، کاربران پریمیوم تلگرام تنها یک تقویت واحد دریافت کردند. از 6 نوامبر 2023 سیستم تغییر کرد:

  • 4 افزایش برای خرید تلگرام پریمیوم.

  • 3 افزایش برای هدیه دادن Premium به کاربر دیگر.

  • 1 تقویت برای دریافت Premium به عنوان هدیه از یک کاربر دیگر.

افزایش‌های موجود دریافت شده از منابع مختلف خلاصه می‌شود. به عنوان مثال، اگر تلگرام پریمیوم را برای خود خریداری کرده باشید و اشتراک را به دو نفر از دوستان خود هدیه دهید، 4 + 3 + 3 = 10 افزایش دریافت می‌کنید. اگر قبل از 6 نوامبر کانالی را تقویت کرده باشید، می‌توانید بوست‌های استفاده نشده جدیدی دریافت کنید.

یک کاربر می‌تواند همه بوست‌های خود را به یک کانال اختصاص دهد یا این افزایش‌ها را بین چند کانال پخش کند. اگر کاربر کانالی را تقویت کند، تا زمانی که اشتراک تلگرام پریمیوم فعال شود یا تا زمانی که کاربر کانالی را که تقویت کرده است تغییر دهد، بوست فعال است.

اگر حداقل یک بوست در دسترس دارید:

  • شما نمی‌توانید تعداد کل افزایش‌هایی را که دارید مشاهده کنید

  • شما نمی‌توانید تعداد بوست‌های استفاده نشده‌ای را که دارید ببینید

  • شما نمی‌توانید تاریخ انقضا را برای افزایش قیمت خود مشاهده کنید

  • نمی‌توانید تقویت خود را از کانالی که قبلاً تقویت کرده‌اید حذف کنید

همه این گزینه‌های مدیریتی تنها زمانی در دسترس می‌شوند که از همه تقویت‌هایی که داشتید استفاده کنید. در چنین شرایطی، هنگامی که سعی می‌کنید کانال دیگری را بوست کنید، از حد تقویت شما فراتر می‌رود، پیام‌رسان به شما می‌گوید که تمام بوست‌ها استفاده شده‌اند و فهرستی از تقویت‌های داده شده را همراه با اطلاعاتی در مورد کانال‌هایی که بوست‌ها به چه کانال‌هایی داده شده است و انقضای بوست را ارائه می‌کند.

سخن پایانی

به یاد داشته باشید که یک کاربر می‌تواند مجدداً یک تقویت را به کانال دیگری اختصاص دهد، اما این کار فقط هر 24 ساعت یک بار در هر تقویت قابل انجام است. در چنین حالتی، بوست از کانال قبلی حذف شده و به کانال جدید اعمال می‌شود. لحظه‌ای که بوست منتقل می‌شود، برای کانال اولیه فعال نمی‌شود. اگر کانال اصلی تنها یک تقویت با از دست دادن سطح فاصله داشت، این انتقال منجر به از دست دادن فوری آن سطح می‌شود.

در نتیجه، کانال بلافاصله دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته مرتبط با آن سطح را نیز از دست خواهد داد. داستان‌هایی که قبلاً در 24 ساعت گذشته منتشر شده‌اند، تا زمانی که منقضی شوند یا توسط سرپرست کانال حذف نشوند، ناپدید نمی‌شوند. در صورت نیاز به بوست کردن تلگرام و یا خرید استارز تلگرام ، با پشتیبانی وب سایت ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=44902

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.