• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7

تکمیل رکورد 1402 برنده فینیکس

  • کد خبر : 21960
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
تکمیل رکورد 1402 برنده فینیکس

متقاضیان از تاریخ 15 لغایت 19 مرداد ماه 1402 فرصت دارند ثبت نام خود را به یکی از شعب و یا در سایت خسروانی 193 تکمیل نمایند. در این اطلاعیه عدم ارائه به نمایندگی به منزله انصراف از پروژه و متقاضی حق اعتراض نخواهد داشت. در ادامه این مقاله نگاهی دقیق تر به موضوع تکمیل ثبت نام برندگان ققنوس خواهیم داشت. با ما همراه باشید

نحوه تکمیل ثبت نام

همانطور که گفته شد متقاضیانی که محصولات برند فونیکس از جمله Arizo 6 Pro Excellent یا Tigo 8 Pro را در مرحله دوم سامانه یکپارچه انتخاب کرده اند می بایست تا تاریخ 28 مرداد ماه 1402 ثبت نام خود را تکمیل نمایند و در این مرحله متقاضیان علاقمندان باید نسبت به واریز وجه اقدام نمایند پول به حساب خودروی خود داشته باشند و سپس مابقی مبلغ را در زمان صدور دعوت نامه پرداخت کنند. جدول مبالغ علی الحساب به شرح زیر است:

اما چگونه می توان ثبت نام را تکمیل کرد؟

1. تکمیل ثبت نام به صورت حضوری

برای تکمیل ثبت نام حضوری باید به یکی از شعب به نشانی خسروانی 193 مراجعه کنید، آدرس و شماره تماس شعب در زیر آمده است. شایان ذکر است روش حضوری فقط برای متقاضیان مقیم استان تهران می باشد. متقاضیان سایر استان ها (و البته کسانی از تهران که امکان مراجعه حضوری را ندارند) می توانند با استفاده از روش شماره 2 ثبت نام خود را تکمیل کنند.

شعبه استاد معین: یادگار امام زابون، خیابان دامپزشکی، بلوار استاد معین.

شعبه شریعتی: خیابان شریعتی روی پل رومی بعد از قیطریه جنب بن بست حقیت خواه – 22003300

شعبه تهران: طبقه چهارم تهران پارس ابتدای فهدال شرقی پلاک 1056-77040670

نمایشگاه ماشین پالادیوم: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم

2. ثبت نام آنلاین را تکمیل کنید

آن دسته از برندگانی که امکان مراجعه حضوری برای تکمیل ثبت نام را ندارند، می توانند فرم مربوطه را در صفحه مربوط به تکمیل ثبت نام در سایت خسروانی 193 انتخاب و پس از تکمیل آن، روی گزینه ارسال کلیک کنند تا کارشناسان ما این کار را برای شما انجام دهند. دادن

آیا امکان تعویض خودروی انتخابی در مرحله دوم سیستم وجود دارد؟

بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت مدیریت خودرو، برندگان خودروی تیگو 8 پرو با موعد تحویل 1402 تا 19 آگوست 1402 فرصت دارند خودروی انتخابی خود را با یکی از تیگو 7 پرو یعنی تیگو تعویض کنند. 8 Pro Max یا Change FX.

آیا امکان خرید اقساطی در این طرح وجود دارد؟

آره با مراجعه حضوری به شعب خسروانی 193 می توانید اقساط خودروی انتخابی خود را پرداخت نمایید.

چرا خسروانی 193؟

خسروانی 193 با حدود دو دهه سابقه درخشان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش همواره به عنوان نماینده مدیران خودرو در کنار مشتریان خود بوده است. مشتریان گرامی می توانند جهت تکمیل ثبت نام محصولات فونیکس در سامانه یکپارچه، نمایندگی خسروانی (خودرو خسروانی) را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند. در اینجا دلایلی برای انتخاب خسروانی به عنوان نماینده خود در سیستم یکپارچه خودرو آورده شده است:

  • حمل و نقل ماشین به ماشین
  • گسترش شعب در سراسر تهران
  • یک تعمیرگاه حرفه ای
  • خدمات پس از فروش
  • امکان انتخاب، پوشش و…

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=21960

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.