• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

توضیح عبده تبریزی از اتفاقات نمایشگاه امروز

  • کد خبر : 42707
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴
توضیح عبده تبریزی از اتفاقات نمایشگاه امروز

اکوایران: مشاور رئیس جمهور به تشریح رویدادهای روز جمعه در نمایشگاه بخش مالی پرداخت.

اخبار اقتصادی، حسین عبده تبریزی در کانال تلگرامی خود توضیحاتی درباره تنش های امروز در نمایشگاه بخش مالی ارائه کرده است.

مشاور رئیس جمهور نوشت: امروز جمعه 28 مرداد ماه اولین روز برگزاری نمایشگاه صنعت مالی در محل دائمی نمایشگاه بود که متاسفانه مدیران سازمان بورس، وزیر محترم و سایر مردم در محل نمایشگاه حضور پیدا نکردند. در مراسم افتتاحیه به حدی بود که من سخنران افتتاحیه شدم چند نفر به من مراجعه کردند و گفتند که دو نفر را به خاطر علائم و اعتراض هایی که کرده اند دستگیر کرده اند و وقتی به پلیس مراجعه کردم مشخص بود که قصد دستگیری او وجود ندارد. با آنها صحبت می کردند تا جلسه را قطع نکنند، من به سالن نمایشگاه رفتم و حوالی ساعت 10:30 جمعیت زیادی آنجا جمع شده بودند و گلایه داشتند و به مدیریت بازار افتخار می کردند. به همین دلیل به آقای بیزیکیان نگفته اند که باید اخراجش کنند. بلافاصله گفتگوها تا ساعت 12:40 ادامه یافت و من توانستم تعداد زیادی از آنها را متقاعد کنم که تا تشکیل دولت صبر کنند و سعی کردم بپرسم مشکلات دیگر چیست. با خودم فکر می کردم کار درستی انجام می دهم، زیرا حداقل تفاوت دولت پزشکی با دولت های قبلی این است که مشکلات مردم را تحمل می کنند و اجازه می دهند مردم حرف دلشان را بزنند و شکایت خود را مطرح کنند. این حداقل چیزی است که پزشکان را از بقیه جدا می کند.

در ساعت 13:00 جلسه کارشناسان برای جایگزینی جلسات قبلی برگزار شد. جلسه خیلی خوب پیش رفت و حدود 200 نفری که جمع شده بودند از دردهای خود گفتند. آنها از بی توجهی رئیس جمهور به بورس گلایه داشتند. اما شکایات اصلی بار دیگر بر مدیریت بازار سهام متمرکز شد. حوالی ساعت 14 چند نفر از معترضان با سر و صدای زیاد و شعارهای مدام علیه مدیریت بورس وارد اتاق افتتاح شدند و در حالت مستی به سر می بردند. طبیعتاً ترتیب جلسه را تغییر دادند و در مدتی که به آنها وقت دادم حرفی جز تغییر آدرس نداشتند. به هر حال با تلفیق این افراد با 200 نفری که شنونده بودند، استدلال های من برای صبر تا تشکیل کابینه جواب نداد. حدود 5 نفر از جمعیت با اعتراض نظم جلسه را به هم زدند و یکی از آنها با متهم کردن سرور به مدیریت، بی احترامی را به بالاترین حد رساند. و این همان لحظه ای بود که برای حفظ نظم و پاسخ به توهین آنها مجبور شدم فریاد بزنم که شاید کلیپی از ایران اینترنشنال در اینستا دیده باشند. پس از آن جلسه ادامه یافت و تا ساعت 15:15 به ترتیب پیش رفتیم و جلسه را خاتمه دادیم.

در مجموع روز سخت اما موفقی بود. فکر می کنم اکثر حاضران از صبوری من راضی بودند و بعد از سال ها حرف مردم بازار سرمایه شنیده می شود. خوشحالم که امروز تحمل کردم که عده ای بر سر من فریاد بزنند و مرا متهم کنند که به آقای رئیس جمهور اطلاع نداده و منصوب امینی نیستم. در عین حال از اینکه صبور نبودم شرمنده ام. کاش صبورتر بودم

از جناح راست برای دولت آقای مزیکیان که این همه انتظار می رود آرزوی موفقیت و موفقیت دارم.

اختصاص داده شده است

حسین عبده تبریزی


همچنین ببینید:

گزارش اکو ایران از اولین روز نمایشگاه مالی

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42707

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.