• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

تمدید مدت پرداخت دو پروژه ایران خودرو

  • کد خبر : 21460
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
تمدید مدت پرداخت دو پروژه ایران خودرو

به گزارش اخبار اقتصادی– مهلت پرداخت دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو برای متقاضیان عادی تا دوشنبه هفته آینده (۲۵ مرداد) تمدید شد.

به گزارش شفقنا اکامیشی به نقل از ایسنا، آخرین مهلت پرداخت دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو برای متقاضیان عادی که اولویت آنها تابستان، پاییز و نیمه اول زمستان سال جاری است، به پایان رسید. . و از ابتدای هفته گذشته (شنبه 31 تیرماه) به مدت 12 روز (تا امروز 20 مرداد) مهلت پرداخت یا پیش پرداخت تا دوشنبه آینده (16 مرداد) تمدید شد.

متقاضیان عادی طرح فروش فوق العاده که در فروش یکپارچه خودرو از طریق سامانه یکپارچه شرکت کرده و نام آنها به عنوان قسمت سوم اولویت تابستانی 1402 و قسمت اول اولویت پاییز 1402 برای دریافت خودرو تارا اتوماتیک، هایما بی. وانت سوخت S5 و آریسان 2 و همچنین برای متقاضیان عادی که در طرح پیش فروش پنج محصولی پژو 207 دستی، پژو 207 اتوماتیک، سورن پلاس دو سوختی، دناپلاس و دناپلاس توربو دستی، اولویت دریافت قسمت سوم پاییز 1402 و اوایل زمستان 1402 به گروه صنعتی ایران خودرو واگذار و اعلام شد و توسط این گروه صنعتی از شنبه هفته گذشته (31 تیرماه) تا امروز (چهارشنبه 11 مرداد) برای واریز وجه پیامک ارسال شد. برای ماشین شما طبق بخشنامه

صبح امروز (چهارشنبه) گروه صنعتی ایران خودرو این مهلت را تمدید کرد. مشتریان هم اکنون تا دوشنبه هفته آینده (۲۶ مرداد) فرصت دارند تا نسبت به تکمیل وجه یا پرداخت علی الحساب طبق بخشنامه اقدام کنند.

گفتنی است اولویت های اعلام شده امکان ثبت نام خودروی منتخب در سامانه یکپارچه را در این مدت فراهم می کند و امکان تعویض خودرو وجود ندارد.

متقاضیان برای خرید محصولات ایرانخودرو فقط از طریق سامانه ایرانخودرو وارد esale.ikco.ir شده و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر با آدرس مشابه خودداری کنند.

منبع شفقنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=21460

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.