• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

تلاش بیت کوین برای افزایش مقیاس

  • کد خبر : 42212
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
تلاش بیت کوین برای افزایش مقیاس

اکوایران: اگرچه دونالد ترامپ و دیگران قول داده اند در صورت انتخاب شدن، ذخیره استراتژیک عظیمی از بیت کوین ایجاد کنند، اما قیمت این ارز دیجیتال افزایش نیافته است.

اخبار اقتصادی، بیت کوین امروز یکشنبه 28 ژوئیه (7 مرداد) در پی واکنش به اظهارات دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آمریکا، با یک آخر هفته حساس مواجه است.

به گزارش کوین تلگراف، داده ها نشان می دهد که بیت کوین پس از نوسانات پیرامون کنفرانس بیت کوین 2024 در حال تثبیت است.

ترامپ و رابرت کندی جونیور قول داده اند که یک ذخیره استراتژیک بیت کوین به ارزش حداقل 200000 بیت کوین ایجاد کنند، اما واکنش بازار به این وعده محدود بوده است.

چارلز ادواردز، بنیانگذار سرمایه گذاری Capriole، اظهار داشت که به دلیل قیمت پایین بیت کوین در حال حاضر، امکان ایجاد ذخیره بیت کوین در ایالات متحده بسیار زیاد است.

یکی از معامله گران اظهار داشت که واکنش محدود بازار به دلیل سردرگمی مربوط به زمان این اظهارات بوده است.

این تاجر گفت: شاید بازار اهمیت این وعده ها را دست کم گرفته باشد. او همچنین تاکید کرد که در این فرآیند، نگهداری بیت کوین های گرفته شده به طور قابل توجهی فشار عرضه را کاهش می دهد.

با پایان یافتن هیاهوی کنفرانس بیت کوین، معامله گران روی بسته شدن قیمت هفتگی و ماهانه بیت کوین تمرکز می کنند.

قیمت قبلاً در حدود 68200 دلار بسته شده بود و سؤالاتی را در مورد ضررهای احتمالی هفتگی ایجاد می کرد. با این حال، معامله گر محبوب MegaWhale Crypto اشاره کرد که شاخص قدرت نسبی هفتگی بیت کوین (RSI) افزایش یافته است که نشان دهنده پتانسیل سود بیشتر است، اگر RSI تا پایان هفته بالاتر از سطح مقاومت باقی بماند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های وب سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (7 اوت) از 67067 دلار تا 68279 دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت 21:53 به وقت ایران با قیمت 68.14 دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 600 دلار کاهش یافته است.

ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 31.78 میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً 2 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 3201 دلار به 3278 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 21:55 به وقت ایران با قیمت 3275 دلار معامله می شد. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 13 میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 5 درصد کاهش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42212

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.