• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو درباره روند قیمت طلا

  • کد خبر : 43596
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو درباره روند قیمت طلا

اکوایران: بررسی طلای کیتکو نشان می دهد که کارشناسان بر سر افزایش یا کاهش قیمت فلز زرد اتفاق نظر ندارند. با این حال، سرمایه گذاران خرد همچنان نسبت به افزایش قیمت طلا خوش بین هستند.

آخرین مطالعه هفتگی طلای کیتکونیوز نشان می دهد که سرمایه گذاران خرد به قیمت فلز زرد خوش بین نیستند، در حالی که کارشناسان نظرات متفاوتی ارائه می دهند.

به گفته کیتکو، آدریان دی انتظار دارد که با نزدیک شدن فدرال رزرو به کاهش نرخ بهره، قیمت طلا افزایش یابد. از نظر تاریخی، این یک نشانه مثبت برای طلا است.

مارک چندلر پیش بینی می کند که قیمت فلز زرد به دلیل بهبود اشتغال در ایالات متحده و تقویت دلار کاهش خواهد یافت. دارن نیوسام همچنین انتظار دارد قیمت طلا در هفته معاملاتی آینده تغییر چندانی نداشته باشد.

فیلیپ استریبل، تحلیلگر دیگر معتقد است که قیمت فلز زرد با افت همراه خواهد بود، اما در زمان هر افت قیمت، فرصت خرید بالقوه وجود دارد. او خاطرنشان می کند که هر اونس طلا حدود 2500 دلار معامله می شود و حمایت آن 2480 دلار است. فیلیپ استرایبل معتقد است که فدرال رزرو به زودی نرخ بهره را تا 0.25 درصد کاهش خواهد داد و به دلیل نگرانی های تورم، کاهش نیم درصدی را پیش بینی نمی کند. این کارشناس همچنین خاطرنشان می کند: فشارهای سیاسی در سال انتخابات آمریکا ممکن است باعث شود تا ماه نوامبر نرخ سود دوبرابر کاهش یابد.

آخرین بررسی قیمت طلا توسط کیتکو با حضور 15 کارشناس انجام شد و نظر قطعی در مورد کاهش یا افزایش قیمت وجود نداشت. پنج کارشناس معادل 33 ​​درصد انتظار دارند قیمت طلا در هفته معاملاتی آینده افزایش یابد، در حالی که پنج تحلیلگر دیگر پیش بینی کردند که قیمت فلز زرد کاهش خواهد یافت. پنج تحلیلگر باقی مانده معتقدند که قیمت ها تغییر چندانی نخواهند کرد.

در همین حال، 199 رای در نظرسنجی آنلاین کیتکو ثبت شد و اکثر سرمایه گذاران خرد همچنان به رشد طلا خوش بین هستند، اما این احساسات مثبت از هفته گذشته کاهش یافته است. در این نظرسنجی، 112 خرده فروش یا 56 درصد انتظار دارند قیمت طلا در هفته معاملاتی جدید افزایش یابد. همچنین 47 نفر یعنی 24 درصد پیش بینی کردند که قیمت فلز زرد کاهش خواهد یافت، در حالی که 40 نفر یعنی 20 درصد تثبیت قیمت طلا را پیش بینی کردند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43596

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.