• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2

تازه‌ترین نظرسنجی طلای کیتکو برای هفته معاملاتی جدید

  • کد خبر : 43857
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
تازه‌ترین نظرسنجی طلای کیتکو برای هفته معاملاتی جدید

اکوایران: بررسی طلای کیتکو نشان می دهد که نظر کارشناسان بازار باعث افت قیمت فلز زرد شده است.

اخبار اقتصادی، بررسی هفتگی طلا در سایت کیتکو نیوز نشان از اختلاف نظر در مورد چشم انداز کوتاه مدت طلا دارد. کارشناسان صنعت عموماً بدبین هستند، در حالی که سرمایه گذاران خرد همچنان خوش بین هستند.

به گفته کیتکو، دارن نیوسام، تحلیلگر ارشد بازار معتقد است که طلا در کوتاه مدت به دلیل روندهای نزولی و عدم اقدام فوری فدرال رزرو، اندکی کاهش خواهد یافت. فیلیپ استریبل از شرکت Blue Line Futures با این نظر موافق است و اشاره می کند که سطح قیمت 2550 دلار در هر اونس سقف افزایش قیمت طلا است، اگرچه چرخه طولانی مدت کاهش نرخ بهره در نهایت می تواند قیمت ها را بالاتر ببرد.

در مقابل، آدریان دی، رئیس مدیریت دارایی آدریان دی، خوشبین است. او به گزارش ضعیف تر از حد انتظار بازار کار آمریکا و کاهش احتمالی نرخ بهره در نشست بعدی فدرال رزرو به عنوان دلایل افزایش طلا اشاره می کند.

مارک لیبوویت، یکی از حامیان طولانی مدت طلا، معتقد است که بازار ممکن است در کوتاه مدت شاهد کاهش باشد. با احتمال کاهش قیمت طلا بین 200 تا 300 دلار. کوین گری، رئیس شرکت فیوچرز و آپشن فونیکس، تاکید کرد که جهت گیری بازار به اندازه کاهش نرخ بهره بعدی فدرال رزرو بستگی دارد، خواه 0.25 درصد باشد یا نیم درصد. او همچنین خاطرنشان می کند که کاهش قابل توجه قیمت طلا را نمی توان رد کرد زیرا می تواند سرمایه گذاران ضعیف را حذف کند و پایه قوی تری برای بازار ایجاد کند.

این هفته، 14 تحلیلگر در نظرسنجی طلای کیتکو شرکت کردند و نتایج حاکی از تغییر قطعی در تمایل به سمت قیمت های نزولی برای فلز زرد بود. تنها چهار کارشناس یا 29 درصد انتظار دارند قیمت طلا در هفته آینده افزایش یابد، در حالی که هفت تحلیلگر معادل 50 درصد معتقدند که طلا در هفته آینده کاهش خواهد یافت. سه کارشناس باقی مانده معادل 21 درصد پیش بینی کردند که قیمت این فلز گرانبها در هفته آینده تثبیت شود.

این در حالی است که در نظرسنجی آنلاین کیتکو 177 رای داده شده است. دقیقاً 100 تاجر خرده‌فروشی یا 57 درصد انتظار داشتند قیمت طلا در هفته آینده افزایش یابد. تنها 29 یا 16 درصد انتظار داشتند که فلز زرد کاهش یابد، در حالی که 48 پاسخ دهنده، که 27 درصد باقی مانده را نمایندگی می کنند، معتقد بودند که قیمت ها در هفته آینده به ثبات خود ادامه خواهند داد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43857

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.