• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
8

بی شرمی تتلو در توهین به زنان ایرانی! / به دردسر افتاد!

  • کد خبر : 29052
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۳:۲۷
بی شرمی تتلو در توهین به زنان ایرانی!  / به دردسر افتاد!

کنسرت امیر tetlo خواننده جنجالی ایرانی به دلیل توهین و بی ادبی به زنان ایرانی در آلمان کنسل شد. لغو کنسرت این خواننده در آلمان پس از جنجال فروش 13 هزار بلیت این کنسرت به ایرانیان واکنش های بسیاری را در پی داشته است.

طبق اعلام تیم برگزارکننده این کنسرت در آلمان، لغو این اجرا که قرار بود 28 اکتبر (6 آبان) در سالن بزرگ رودولف وبر آرنا برگزار شود، به درخواست آقای مقصودلو صورت گرفته است. . جشن آن تا زمانی که «تحت تأثیر فعالیت های سیاسی نباشد» به تعویق افتاده است. هنوز تاریخ جدیدی برای این کنسرت اعلام نشده است.

به گفته برگزارکنندگان این کنسرت در آلمان، مشکلات اخذ ویزا برای سه نفر از اعضای گروه یکی از دلایل لغو این کنسرت بوده است. یک منبع نزدیک به آقای مقصودلو لغو این کنسرت را تایید کرده است.

پس از انتشار آگهی های این کنسرت در آلمان، جمعی از فعالان ایرانی مقیم اروپا کمپینی را برای لغو این کنسرت راه اندازی کردند که به تظاهراتی منجر شد.

برگزارکنندگان این کنسرت در آلمان می گویند که بیش از 6500 بلیت فروخته شده و اکنون قیمت آن به خریداران مسترد خواهد شد.

تتلو چقدر ضرر کرد؟

امیر تتلو که پس از مدت ها باید به آرزویش برای برگزاری کنسرت در اروپا می رسید، پس از رسوایی های اخیر دچار مشکل شده است. ابتدا خبر دستگیری و تعلیق درآمد یوتیوب منتشر شد که تکذیب شد. اما اکنون کنسرت آنها در آلمان لغو شده است.

امیر بهاری درباره این کنسرت نوشت: توییتی خواندم که ۱۳ هزار ایرانی برای کنسرت تتلو در برلین بلیت خریدند. سایت مجموعه «رودولف وبر» را پیدا کردم و دیدم بله، چند بلیط برای کنسرت امیر تتلو باقی مانده است. ضمناً اشاره کردم که ظرفیت سالن دقیقاً 12650 صندلی است که قیمت بلیت آن 70 تا 200 یورو است.

با فرض اینکه میانگین قیمت 130 یورو و فروش 12 هزار بلیت و قیمت یورو 53 هزار تومان باشد، درآمد حاصل از فروش بلیت این کنسرت به بیش از هشتاد و دو میلیارد تومان خواهد رسید.

75 میلیارد تومان درآمد تتلو

آلبرت هال لندن با حدود 5200 صندلی ظاهرا بین 15000 تا 20000 دلار اجاره داده می شود. اگر تتلو رودلف هال را 50 هزار دلار اجاره کرده باشد و تتلو 100 هزار دلار خرج کند (که غیرممکن است)، 7.5 میلیون دلار از این رقم کسر می شود. یعنی بیش از 75 میلیارد تومان ضرر می کرد.

عشق جدید سحر رحمانی برای تتلو

هستند

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=29052

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.