• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

بیش از 6 هزار کامیون در انتظار خروج از گمرک + جدول

  • کد خبر : 42443
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۵۵
بیش از 6 هزار کامیون در انتظار خروج از گمرک + جدول

اکوایران: آخرین گزارش گمرک ایران وضعیت خروج کالا از مرزها را نشان می دهد. تاکنون 6411 کامیون در انتظار خروج از گمرک هستند. یکی از دلایل فضای ترمینال، پذیرش کند کشور مقابل است.

اخبار اقتصادی؛ امروز 22 مرداد 1403 گمرک ایران گزارشی از تردد کامیون ها در مرزهای زمینی ایران از دهم تا دوازدهم منتشر کرد که نشان می دهد؛ در روز اول، کل ورودی 4876 کامیون است، اما در مجموع 6576 کامیون در انتظار اعزام هستند.

در روز دوم، از مجموع 4636 کامیون، 6800 کامیون در انتظار حرکت هستند. به گفته گمرک ایران، دلایل ماندگاری کامیون ها در مرزهای مختلف متفاوت است. در مرز جلفا دلیل ماندن کامیون ها هر سه روز یکبار به دلیل محدودیت فضای ترمینال و استقبال کند کشور حریف است.

در روز سوم مجموعا 2767 کامیون وارد و 2538 کامیون خارج شدند. اما هنوز 6411 کامیون در گمرک معلق بود. در روز دوازدهم گمرک کرمانشاه، ایلام و خوزستان بر اساس اطلاعیه گمرک هیچ گونه فعالیت تجاری نداشتند که مشخص نیست. زیرا.

در مجموع نکته قابل تامل این است که در مدت انتظار برای خروج کامیون ها از گمرکات کشور، تعدادی از آنها در محدوده گمرک ماندند و برخی دیگر در محدوده تیراندازی و در صف خارج از گمرک هستند.

جدول تردد کامیون ها در مرزهای زمینی ایران را اینجا ببینید.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42443

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.