• امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1

بیت کوین پس از نصف شدن، 135 میلیون دلار درآمد از کارمزد به دست می آورد

  • کد خبر : 38479
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
بیت کوین پس از نصف شدن، 135 میلیون دلار درآمد از کارمزد به دست می آورد

تقریبا یک هفته از رویداد نصف شدن بیت کوین می گذرد و بیت کوین رونز توانسته است بازار توکن را تحت تاثیر قرار دهد.

طبق داده‌های Dawn Analytics، پروتکل Runes بیت‌کوین 135 میلیون دلار کارمزد تراکنش در بزرگترین بلاک چین ارز دیجیتال به دست آورده است. آمارهای روی زنجیره نشان می دهد که توکن های صادر شده بر اساس این استاندارد بیش از ۲۱۰۰ بیت کوین در یک هفته قیمت دارند.

کیسی رودرمور، مغز متفکر پروتکل Ordinals، با توسعه بیت کوین رونز، استاندارد BRC-20 را که برای بوت استرپ defi در شبکه بیت کوین ترویج می شود، بهبود بخشیده است.

Runes به کاربران اجازه می دهد تا تراکنش های موثرتری داشته باشند و توکن های کارآمدتری در صادرات بیت کوین ایجاد کنند. این مفهوم در طول هاوینگ راه اندازی شد و از آن زمان به منبعی برای فعالیت در زنجیره بیت کوین تبدیل شده است.

کاربران نزدیک به 11000 RON برای کیف پول بیت کوین Unisat ضرب کرده اند، انبوهی از مشارکت های بلاک چین که باعث شد هزینه های بیت کوین اندکی پس از نصف شدن سر به فلک بکشد. با این حال، در روزهای پس از تغییر کد چهار ساله بیت کوین، کارمزدها دوباره کاهش یافت، که پاداش استخراج بلاک را تا 50 درصد کاهش داد.

رون های بیت کوین ارسال شده به ارتفاع بلوک 840000 در ابتدا باعث افزایش هزینه های تراکنش بیت کوین شد، اما تحلیلگران انتظار ندارند این اثر در بلندمدت باقی بماند. جد کاردینالز محقق بیت کوین ادعا کرد که بار اضافی روی شبکه بیت کوین صرفاً به دلیل ایجاد توکن است.

این محقق توضیح داد که حدس و گمان در اطراف رونز باعث شده است که توکن به شدت برخورد کند و این یک بار “مصنوعی” در فضای بلاک بیت کوین ایجاد کرده است. تحلیلگران بر این باورند که این فشار کاهش می یابد، اما همچنان برای Runes کافی است تا توسعه دهندگان بیشتری را به بیت کوین جذب کند.

به طور کلی، پذیرش ران ها تأثیر مثبت بلندمدتی بر کل شبکه دارد و اشتیاق برای ضرب آنها از طریق ایردراپ ها از بین خواهد رفت، زیرا محبوب ترین توکن های راه اندازی شده در طول هاوینگ به تدریج از بین می روند.

آمار نشان می دهد که توکن های Runes 45 درصد از کل تراکنش های بیت کوین در 25 آوریل را تشکیل می دهند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38479

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.