• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

بیت کوین نیاز به جهش قیمت دارد

  • کد خبر : 42354
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
بیت کوین نیاز به جهش قیمت دارد

اکوایران: بیت کوین از زمانی که در ماه مارس به بالاترین حد خود رسید، برای رسیدن به سطوح قیمتی بالاتر با چالش مواجه شده است.

اخبار اقتصادی، داده های Coin Telegraph Markets و Trading View نشان می دهد که بهبود قیمت بیت کوین در ماه جولای به حدود 70 هزار دلار محدود شده است.

به گزارش کوین تلگراف، علاقه مندان به بیت کوین انتظار دارند که قیمت این ارز دیجیتال به بالاترین حد خود یعنی ۷۳۸۰۰ دلار که در ماه مارس ثبت شده بود، بازگردد، اما فروشندگان از آن زمان کنترل بازار را در دست گرفتند.

معامله گران خاطرنشان می کنند که بیت کوین اغلب پس از رسیدن به سطح قیمت بالا سقوط می کند و در پنج ماه گذشته در محدوده قیمتی نوسان داشته است.

معامله‌گر برجسته Don CryptoTrades انحلال قابل توجهی را در محدوده بالای 70000 دلار گزارش کرده است که نشان‌دهنده تعداد زیادی سطوح توقف ضرر و انحلال موقعیت‌های فروش کوتاه است.

او معتقد است که 72000 دلار برای معامله گران صعودی بیت کوین یک سطح بحرانی است و قیمت باید از این سطح فراتر رود. Don Crypto Trades همچنین به امکان خرید نقدینگی زیر قیمت فعلی اشاره می کند. اگر بیت کوین به زیر 64000 دلار سقوط کند، این نقدینگی خرید می تواند وارد عمل شود.

Don CryptoTrades پیش بینی می کند که شکستن بالاترین رکورد ثبت شده در تاریخ 7 ژوئن می تواند منجر به رکورد قیمت جدیدی برای بیت کوین شود.

برخی از معامله گران مانند Horse نسبت به افزایش موقت اخیر قیمت بیت کوین به سطح 70000 دلار تردید دارند. این معامله‌گر عدم علاقه واقعی خریداران را برجسته می‌کند و پیشنهاد می‌کند که اقدام اخیر قیمت به‌جای تغییرات واقعی قیمت، ناشی از بهره باز بوده است.

با توجه به شرایط فعلی بازار، باز کردن پوزیشن های خرید در نزدیکی بالاترین سطح آخر هفته ممکن است عاقلانه نباشد.

هورس گفت، در حالی که عمق بازار به طور نامطلوبی تغییر کرده است، این به خودی خود دلیلی برای اقدام نیست. نتیجه گیری می شود که روند مثبت قیمت احتمالاً قبل از شتاب احتمالی کند و ثابت خواهد بود.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه (10 اوت) از 65501 دلار تا 66825 دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت 19:39 به وقت ایران به قیمت 66427 دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 200 دلار افزایش یافته است.

ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 27.02 میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نکرده است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 3262 دلار به 3348 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 19:41 به وقت ایران به قیمت 3307 دلار معامله شد. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 14.03 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً 3 درصد کاهش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42354

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.