• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
0

به زودی خودروسازان مجبور به فروش اقساطی خودرو هستند/ وزیر صمت اعلام کرد

  • کد خبر : 41201
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
به زودی خودروسازان مجبور به فروش اقساطی خودرو هستند/ وزیر صمت اعلام کرد

به گزارش اخبار اقتصادی، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره وضعیت تولید و عرضه خودرو گفت: به زودی به جایی خواهیم رسید که خودروسازان باید وام بدهند و خودروهایشان را قسطی بفروشند تا مردم بخرند.

وی افزود: البته خودروسازان در حال حاضر این کار را انجام می دهند، اگر برنامه ریزی های تهیه شده انجام شود، در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که خودروسازان باید برای خرید خودرو به مردم وام بدهند.

علی آبادی تاکید کرد: بنابراین مردم برای خرید خودرو عجله نکنند و آن را به عنوان کالای سرمایه ای نخرند و در پارکینگ خود پارک کنند.

وی با بیان اینکه احساس نگرانی از کاهش ارزش پول گاهی منجر به چنین اتفاقاتی می شود، گفت: بسیاری از پدیده های اقتصادی ناشی از احساسات جامعه است، البته با توجه به اینکه احساسات جامعه ناشی از عوامل مختلفی است، باید رعایت شود. اما مردم باید بدانند که وضعیت اقتصاد کشور رو به بهبود است.

علی آبادی با تاکید بر اینکه مردم خودروهایی را که می خرند تعمیر نکنند، گفت: توصیه می کنم با بررسی این کار را انجام دهید زیرا ممکن است بعداً دچار مشکل شوید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ها میزان تولید و عرضه خودرو به حدی خواهد رسید که از تقاضای بازار فراتر خواهد رفت.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41201

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.