• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
3

بهترین قیمت بلوک سیمانی

  • کد خبر : 39686
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
بهترین قیمت بلوک سیمانی

بلوک سیمانی را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مصالحی دانست که در ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه، بلوک‌های سیمانی متفاوتی توسط تولیدکنندگان به بازار عرضه می‌شوند و هرکدام از آن‌ها کاربرد جداگانه‌ای دارند. یکی از مرسوم‌ترین انواع بلوک سیمانی، بلوک سیمانی 20*20*40 است. این بلوک قابلیت استفاده در سازه‌های مختلفی را دارد و به‌ همین‌ خاطر، از فروش بالایی نیز برخوردار است؛ اما سوالی که ممکن است برای بسیاری از خریداران به‌وجود بیاید، این است که قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 چقدر است و از کجا می‌توان این نوع بلوک را با قیمتی ارزان تهیه کرد؟

کاربرد بلوک سیمانی

امروزه، بلوک‌های سیمانی در بخش‌های زیادی از ساختمان‌ها ازجمله دیوار و سقف مورد استفاده قرار می‌گیرند. مزیت بزرگی که بلوک سیمانی دارد، مقاومت زیاد و ضریب انتقال حرارت و صوت کم آن است. بلوک‌ها می‌توانند فضای خالی بین تیرچه‌ها را پر کرده و به‌خاطر مقاومت فشاری بالایی که دارند، به‌خوبی در برابر اعمال وزن مقاومت کنند؛ البته، امروزه بلوک‌های جدیدی نیز به بازار عرضه شده‌اند، اما هنوز هیچ‌کدام نتوانسته‌اند که کیفیتی به اندازه بلوک سیمانی را ارائه دهند.

بلوک سیمانی 20*20*40

قبل از اینکه به قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 بپردازیم، بهتر است که ویژگی‌های این بلوک را مورد بررسی قرار دهیم. هنگام خرید بلوک سیمانی به‌راحتی می‌توان متوجه شد که وزن آن در برابر حجمی که دارد، نسبتا بالا است. بلوک سیمانی 20*20*40 معمولا، ۱۳ کیلوگرم وزن دارد و در مقایسه با سایر بلوک‌ها، سنگین‌تر است و به‌طور معمول، از آن در طبقات منفی یا دیوار باغ‌ها استفاده می‌شود. به‌ همین‌ دلیل، اگر به‌دنبال خرید و قیمت بلوک سیمانی باغی نیز هستید، بلوک 20*20*40 انتخاب مناسبی است.

ابعاد این بلوک همان‌طورکه از نام‌گذاری‌اش مشخص است، ۴۰*۲۰*۲۰ سانتی‌متر بوده که یک تیغه در وسط بلوک، آن را به دو قسمت تبدیل کرده است. برای ساخت این نوع بلوک معمولا، از سیمان و ماسه شسته استفاده می‌شود که مقاومت بسیار خوبی را به آن می‌بخشند.

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40

قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. معمولا، به‌خاطر نوسانات بازار، قیمت ثابتی را به‌خصوص برای مصالح ساختمانی نمی‌توان در نظر گرفت. اگر به‌دنبال خرید بلوک سیمانی در کرج هستید، می‌توانید به فروشگاه آنلاین البرز مصالح مراجعه کنید و ضمن اطلاع از قیمت، سفارش خود را نیز با چند کلیک ساده به ثبت برسانید. فروشگاه البرز مصالح علاوه‌ بر قابلیت خرید بلوک سیمانی سنگین، امکان تهیه بسیاری دیگر از مصالح ساختمانی را نیز به‌صورت آنلاین فراهم کرده است تا سازندگان بتوانند بدون دردسر، مصالح مورد نیازشان را خریداری کنند.

بلوک سیمانی باغی - البرز مصالح

نکات مهم در مورد قیمت بلوک سیمانی 20 در 40

یکی از نکاتی که در مورد قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 وجود دارد، این است که معمولا، تعداد زیادی از این بلوک‌ها در ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و به‌ همین‌ خاطر، سازنده باید همواره در تلاش باشد تا ارزانترین بلوک سیمانی را تهیه کند؛ حتی تغییر قیمتی کوچک، می‌تواند تاثیر بالایی در هزینه نهایی داشته باشد.

نکته دیگری که در مورد قیمت بلوک سیمانی سنگین باید به آن توجه داشت، این است که فروشندگان مختلف قیمت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. اگر به‌دنبال بهترین قیمت بلوک سیمانی در کرج هستید، بهتر است که از همان ابتدا به فروشگاه آنلاین البرز مصالح مراجعه کنید تا بتوانید خریدی مطمئن و با قیمتی منصفانه داشته باشید.

چرا بلوک های بتنی بر آجر قرمز یا فشاری ترجیح داده می شوند؟

بلوک های بتنی به دلایلی که در زیر به آنها اشاره می شود بر آجر قرمز ترجیح داده می شوند.

مقاومت: بلوک های بتنی مقاومت فشاری و کششی بالاتری نسبت به آجر قرمز دارند. این باعث می شود آنها برای ساختمان های بلندی که نیاز به افزایش ظرفیت باربری دارند مناسب تر باشند.

هزینه: بلوک های بتنی به ملات و گچ کمتری نسبت به آجر قرمز نیاز دارند که می تواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ساخت و ساز شود.

دوام و طول عمر: بلوک های بتنی در برابر عوامل جوی و شکستگی در حین حمل و نقل مقاوم تر هستند و آنها را به انتخابی بادوام تر و طولانی تر تبدیل می کند.

عایق صدا: بلوک های بتنی عملکرد صوتی عالی ارائه می دهند و آلودگی صوتی را در مناطق شهری کاهش می دهند.

اثرات زیست محیطی: بلوک های بتنی نسبت به تولید آجر آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کنند، که شامل کاهش سطح خاک و انتشار کربن بیشتر است.

سهولت استفاده: بلوک‌های بتنی به صورت ماشینی ساخته می‌شوند و احتمال تولید معیوب را کاهش می‌دهند و امکان اندازه و شکل دقیق‌تری را نسبت به آجرهای قرمز فراهم می‌کنند.

با این حال، بلوک های بتنی و آجر فشاری  دارای مزایایی از جمله استحکام برتر، مقرون به صرفه بودن و دوام هستند که آنها را به گزینه ای ارجح برای بسیاری از پروژه های ساختمانی تبدیل می کند.

چرا باید بلوک سیمانی را از فروشگاهی معتبر تهیه کنیم؟

جدا از بحث قیمت بلوک سیمانی 20*20*40، کیفیت و استاندارد بودن بلوک‌ها نیز بسیار اهمیت دارند. تمامی استانداردها باید در ساخت بلوک‌های سیمانی رعایت شوند تا ساختمانی که ساخته می‌شود، ساختمانی امن و مستحکم باشد.

تفاوتی ندارد که قصد خرید بلوک سیمانی در کرج را داشته باشید یا اینکه بخواهید در هرکدام از شهرهای دیگر کشور جهت خرید اقدام کنید. درهرصورت، نه‌تنها بلوک، بلکه سایر مصالح ساختمانی خود را نیز باید از فروشندگان معتبر تهیه کنید تا مصالحی استاندارد به دست‌تان برسند.

علاوه‌براین، باتوجه‌به حساس بودن پروژه‌های ساختمانی و برنامه‌ریزی‌های فشرده، مصالح باید در سریع‌ترین زمان ممکن به دست سازنده برسند تا فرایند ساخت طبق برنامه‌ریزی پیش برود. خرید بلوک سیمانی از فروشنده‌ای معتبر، سبب می‌شود که مشکلاتی مثل دیرکرد ایجاد نشوند.

آیا قیمت بلوک سیمانی در نقاط مختلف کشور با یکدیگر متفاوت است؟

یکی از نکاتی که ممکن است هنگام خرید بلوک سیمانی سنگین برای شما نیز ایجاد شود، این است که آیا قیمت بلوک سیمانی در نقاط مختلف کشور با یکدیگر متفاوت است؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم بله؛ معمولا، بسته به این که چه نوع امکانات صنعتی‌ در حوالی شهر مورد نظر قرار داشته باشند و آیا بلوک‌سازان بتوانند سیمان و سایر مصالح را بدون دردسر تهیه کنند یا خیر، قیمت بلوک سیمانی نیز می‌تواند متفاوت باشد.

بلوک سنگین 20 در 40-البرز مصالح

غالبا، قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در کرج به‌خاطر بالا بودن امکانات صنعتی از سایر نقاط کشور ارزان‌تر است و می‌توان با صرف هزنیه‌ای پایین‌تر خرید مورد نظر را انجام داد. اگر شما نیز می‌خواهید کمترین قیمت بلوک سیمانی باغی را برای خرید بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم که فروشگاه‌ البرز مصالح  شهر کرج را از دست ندهید.

خرید از فروشگاه آنلاین البرز مصالح

فروشگاه آنلاین البرز مصالح مفتخر است که ارزانترین بلوک سیمانی را با بالاترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشتریان گرامی ارسال کند. این فروشگاه با بهره‌گیری از کارشناسانی مجرب، این توانایی را دارد که هم در زمینه مشاوره و هم در زمینه فروش، سازندگان گرامی را همراهی کند.

یکی از نکات جالبی که نه‌تنها در مورد قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 بلکه در مورد قیمت تمامی مصالح این فروشگاه وجود دارد، این است که در عین ارزان بودن، همواره تخفیف‌های مختلفی نیز روی قیمت‌ها اعمال می‌شوند. از قیمت بلوک سیمانی 20 در 40 گرفته تا قیمت انواع آجر، دیوار گچی پیش ساخته در پایین‌ترین سطح ممکن قرار دارند. اگر شما نیز به‌دنبال بهترین قیمت بلوک سیمانی در کرج هستید، پیشنهاد می‌کنیم که البرز مصالح را از دست ندهید.

جالب است بدانید علاوه‌بر اینکه البرز مصالح پایین‌ترین قیمت بلوک سیمانی 20*20*40 در کرج را ارائه می‌هد، ارسال محصولات این فروشگاه به سایر نقاط کشور نیز کاملا به صرفه است و به‌ همین‌ خاطر، اگر در شهر کرج و یا استان البرز و یا تهران نیز سکونت ندارید، باز هم خرید از این فروشگاه کاملا به‌صرفه خواهد بود. البرز مصالح مفتخر است که در تمامی مراحل مشتریان گرامی را یاری کند و بهترین خدمات ممکن را به آن‌ها ارائه دهد.

سخن پایانی

در این مقاله با بلوک سیمانی سنگین و ویژگی‌های بهترین فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی و نکاتی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید آشنا شدید. در‌صورتی‌که قصد خرید مصالح ساختمانی را دارید، البرزمصالح برای شما بهترین انتخاب است. این فروشگاه آنلاین، انواع مصالح ساختمانی سفارش داده‌ شده را در کمترین زمان ممکن به‌دست شما می‌رساند. علاوه بر این، امکان استعلام به‌روز‌ترین قیمت گچ، قیمت سیمان، ماسه ، دیوار گچی پیش ساخته و سایر مصالح، قبل از خرید را فراهم می‌کند.

طبیعتاً در این متن کوتاه نمی توان  اطلاعات بیشتری از محصولات  فروشگاه و بلوک سیمانی را ارایه دهیم در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت و استفاده از مشاوره کارشناسان با تجربه ما می توانید با شماره 02633413618 ارتباط داشته باشد! 🙂

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39686

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.