• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
4

برق برای کشاورزان رایگان می شود

  • کد خبر : 40564
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
برق برای کشاورزان رایگان می شود

اکوایران: به گفته مدیر کل توانیر، برق کشاورزان در 19 ساعت شبانه روز به شرطی که از بعدازظهر تابستان به مدت 5 ساعت با شرکت توانیر همکاری داشته باشند، رایگان خواهد بود.

اخبار اقتصادی؛ شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق ایران (توانیر) اعلام کرد کشاورزان در صورت استفاده از نیروگاه های خورشیدی از معافیت های مربوط به طرح های مدیریت بار بهره مند می شوند.

همچنین در صورتی که معادل 80 درصد ظرفیت برق چاه ها از نیروگاه های خورشیدی برای تامین برق مصرف شود، از طرح های مدیریت بار تابستانه معافیت لازم را خواهند داشت.

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر گفت: در صورت همکاری کشاورزان با صنعت برق به مدت پنج ساعت که شامل بعدازظهرهای گرم تابستان می شود، هزینه برق مصرفی 19 ساعت باقی مانده از شبانه روز رایگان خواهد بود.

وی افزود: اگر کشاورزان بتوانند با بهینه سازی سیستم های برق چاه های کشاورزی و یا با همکاری بیشتر صرفه جویی بیشتری داشته باشند، برق صرفه جویی شده با نرخ 2500 تومان یعنی 4 برابر هزینه تامین برق از آنها خریداری می شود. قدرت اراده

رجبی مشهدی گفت: بر اساس محاسبات انجام شده، هر چاه کشاورزی با مصرف متعارف می تواند به این ترتیب از صنعت برق و با اندکی صرفه جویی بیشتر از 8 تا 10 میلیون تومان پاداش دریافت کند که البته این همکاری باید به صنعت برق اعطا شود. بخش اول منطقه خود را اعلام کنید

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40564

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.