• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

برق از پایانه های مرزی به طور پایدار تامین می شود

  • کد خبر : 43057
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
برق از پایانه های مرزی به طور پایدار تامین می شود

به گزارش اخبار اقتصادی، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: اکیپ های صنعت برق در سراسر کشور وظیفه تامین برق پایدار موکب های اربعین در مسیرهای منتهی به موکب زائران اربعین در داخل را بر عهده دارند. وی به عنوان یکی از اعضای ستاد اربعین با برنامه ریزی برای نگهداری و توسعه زیرساخت های برق در مسیر موکب و پایانه های مرزی در داخل کشور، تامین آب و برق راهپیمایی اربعین را بر عهده دارد.

در ادامه مسعود معین پور رئیس ستاد محترم شرکت توانیر با تشریح اقدامات صنعت برق برای تامین زیرساخت های پیاده روی اربعین امسال گفت: شرکت توانیر در پایانه های مرزی مهران در استان ایلام در حال احداث قرارگاه اربعین است . شلمچه و چذابه در استان خوزستان و خسروی در استان کرمانشاه، تمرچین ایرانشهر در آذربایجان غربی، باشماق مریوان در استان کردستان، ریمدان و میرجاوه در سیستان و بلوچستان برای ورود اتباع پاکستانی و مرز دوغارون در استان خراسان. رضوی. ورود اتباع افغانستان و استقرار گروه های مختلف آب، برق و آب در این کمپ ها مشارکت فعال داشته است.

همچنین برق مطمئن و پایدار را به پایانه های مرزی به مساحت 950 هکتار، احداث 45 کیلومتر شبکه فشار متوسط ​​و 47 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، نصب 220 ترانسفورماتور توزیع با ظرفیت های مختلف، نصب 8 دیزل ژنراتور نصب بیش از 3800 نورافکن و دکل روشنایی تامین بیش از 54 گروه عملیاتی با استعداد 382 نفر در پایانه های مرزی، ساخت سوله در پایانه های مرزی شلمچه و چابه برای ذخیره و نگهداری تجهیزات مورد نیاز برق. تور، آب شبانه و یخ مورد نیاز زائران از دیگر اقدامات این ستاد برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پیاده روی اربعین امسال است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43057

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.