• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

بازار سکه در انتظار گروسی/ کف ترازوی کاهشی‌ها سنگین‌تر است؟

  • کد خبر : 38790
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
بازار سکه در انتظار گروسی/  کف ترازوی کاهشی‌ها سنگین‌تر است؟

اکو ایران: مجموعه داران سکه می گویند امروز علامت 41 میلیون و 800 هزار تومان برای ارز مهم است و در صورت ماندگاری احتمال ورود این فلز گرانبهای ملی به کانال 42 میلیون تومان وجود دارد.

اخبار اقتصادی، تحلیلگران سیاسی و اقتصادی می گویند در شرایط کنونی بازار ارز و ارز تحولاتی رخ داده است. بر اساس گزارش رسانه ها، اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شده اند. از سوی دیگر تجار امیدوارند گروسی رئیس سازمان انرژی اتمی به تهران سفر کند. از دید معامله گران، اگر نتیجه این سفر مثبت باشد، این اتفاق ممکن است اندکی بر کف موجودی تاثیر بگذارد.

بنابراین، اگرچه برخی معامله گران به احتمال رشد تقاضا خوش بین هستند، اما با اشاره به بسته شدن دیروز. برخی دیگر می گویند که بازار در اخبار است و اگر تتر و دلار در معاملات یکشنبه سقوط کنند، این می تواند موقعیت ارز را تضعیف کند.

تحقیقات نشان می دهد سکه داران امروز یکشنبه 26 اردیبهشت در حالی کار خود را آغاز می کنند که روز شنبه به دلیل شهادت امام جعفر صادق (ع) بازار سکه نیمه تعطیل بود. با این حال، در معاملات نقدی دو روز پیش، یک شکل صعودی اتخاذ شد. در همین راستا و آنطور که سایت اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرده است، قیمت هر قطعه ارز امامی روز پنجشنبه هفته گذشته با 300 هزار تومان افزایش حدود 41 میلیون و 800 هزار تومان مذاکره شد.

پیش بینی قیمت سکه امروز 26 اردیبهشت 1403

افزایش قیمت ارز امامی در شرایطی رخ داد که طی هفته های اخیر بازار طلای کشور شاهد اعتراض فعالان این صنف به الزام ثبت فاکتور در سامانه های دولتی بود. علاوه بر این، شایعاتی در مورد اعتصاب و ممنوعیت تجار از فروش طلا در بازار به گوش می رسید.

در مجموع امروز مرز 41 میلیون و 800 هزار تومان برای ارز مهم است که در صورت حفظ آن احتمال ورود این فلز گرانبهای ملی به کانال 42 میلیون تومان وجود دارد. در غیر این صورت در صورت از بین رفتن این حد، در مرحله اول امکان برداشت تا وسط کانال 41 میلیون تومان و در مرحله دوم به انتهای کانال مذکور وجود دارد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38790

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.