• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2

بازار خودرو امروز سیر صعودی داشت: پژو پارس و هایما روی گاز می روند + جدول قیمت

  • کد خبر : 44386
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
بازار خودرو امروز سیر صعودی داشت: پژو پارس و هایما روی گاز می روند + جدول قیمت

اکوایران: امروز بازار خودرو با رشد قیمت خودرو همراه شد و پس از چند روز رکود روند صعودی را آغاز کرد.

اخبار اقتصادی، بررسی ها نشان می دهد که امروز روند خودروهای داخلی و مونتاژی افزایشی و در برخی موارد باثبات بوده است، اما استثناهایی نیز وجود داشته که کاهش قیمت جزئی را تجربه کرده اند.

به گفته فعالان بازار خودرو، نوسانات قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی عمدتاً به این دلیل است که هنوز بازار خودرو به ثبات نرسیده، خریداران وارد بازار نشده اند و ناظران همچنان نظاره گر بازار هستند. از سوی دیگر اگرچه امروز قیمت دلار تغییری نکرد، اما افزایش طلا و ارز ممکن است در افزایش قیمت ها در بازار خودرو تاثیرگذار باشد.

بررسی ها نشان می دهد امروز «هایما اس 7 پلاس» با افزایش 15 میلیونی بیشترین رشد قیمت را در بازار داشته و «پژو پارس LX» مدل 1402 نیز افزایش 10 میلیونی را تجربه کرده است. از سوی دیگر امروز «ساینا دنده اس» و «پژو i207 اتوماتیک TU5P» دو خودرویی بودند که 1 تا 2 میلیون کاهش قیمت در بازار داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما حاکی از آن است که در میان محصولات امروز ایران خودرو، قیمت «دنا پلاس 6 توربو دنده»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما اس 7 پلاس»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» به فروش می رسد. مدل 1402 و رانا پلاس مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اکو ایران، «دنا پلاس 6 دنده توربو» در بازار کنونی 888 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت تغییر نکرد. اما «پژو 207 اتوماتیک TU5P» با یک میلیون کاهش در بازار به 861 میلیون تن رسید. اخبار اقتصادی، امروز «هایما اس 7 پلاس» بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و با افزایش 15 میلیونی به قیمت یک میلیارد و 610 میلیون تومان در بازار رسید. با این حال ارزیابی ها نشان می دهد که امروز «Tare V2 Automatic» 878 میلیون تن در بازار قیمت دارد و قیمت آن تغییری نکرده است. «رانا پلاس» 627 میلیون شات در بازار فروخته شد و 3 میلیون شات و «پژو پارس ال ایکس» مدل 1402 با 860 میلیون شات و 10 میلیون شات افزایش داشت.

قیمت محصولات سایپا.

از میان محصولات سایپا، قیمت «شاهین جی»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر» مدل 1402، «کوئیک گیر اس»، «کوئیک اتومات آر»، «اطلس» و «ساینا گیر اس» ارزیابی شد.

بر اساس ارزیابی فعلی بازار، قیمت “شاهین جی” 717 میلیون تومان و 3 میلیون تومان افزایش یافت. قیمت خانواده کویک نیز امروز در نوسان بود، با این شرایط «کویک آر دنده ای» مدل 1402 با قیمت 415 میلیون تومان در بازار باقی ماند، اما «کویک آر اتوماتیک» در بازار 538 میلیون تومان قیمت داشت و افزایش داشت. 7 میلیون شات بود و “Kwik gear S” هم با قیمت 413 در بازار بود. میلیون ها شات هزینه داشت و قیمتش تغییر نکرد. اخبار اقتصادی، بررسی بازار همچنین نشان می دهد «ساینا گیر اس» در بازار 410 میلیون تومبا بوده و کاهش 2 میلیونی قیمت خودرو را تجربه کرده و «اطلس» با افزایش 2 دستگاهی در بازار حضور داشته است. میلیون 520 میلیون تومان.

اکو 2

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=44386

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.