• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
9

افزایش قیمت ۶ تا ۱۶ میلیون تومانی پراید، پژو و دنا پلاس

  • کد خبر : 1949
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
افزایش قیمت ۶ تا ۱۶ میلیون تومانی پراید، پژو و دنا پلاس

به گزارش اخبار اقتصادی

بررسی ها نشان می دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو با نوساناتی همراه بوده است. با این حال بازار عید فطر در کشور رونق گرفته و فروش آن افزایش یافته است.

پراید 111 که هفته گذشته کانال را شکست و وارد محدوده 300 میلیون تومان شد، امروز شش میلیون تومان گران شد و به 338 میلیون تومان رسید.

پژو 207i که روزها با ثبات قیمت همراه بود و قیمت آن در بازار تغییری نکرد، امروز 11 میلیون تومان گران شد و به 705 میلیون تومان رسید.

قیمت دنا پلاس امروز با 16 میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته با نرخ 838 میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال مدل 1400 که در روزهای گذشته جهش قیمتی بسیار زیادی را تجربه کرده بود، امروز با 10 میلیون تومان گرانی در بازار خودرو کشور به قیمت 556 میلیون تومان رسید.

پژو 206 تیپ 5 که یکی از پرطرفدارترین های بازار خودروهای داخلی است، امروز چهار میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و قیمت 600 میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

در این میان خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودروهای جدید بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد و با پنج میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز به دو میلیارد و 410 میلیون تومان رسید.

کرامت نیز در روزهای گذشته با 45 میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته وارد کانال 2 میلیارد تومانی شد و قیمت 2 میلیارد و 187 میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل 2017 امروز پنج میلیارد شد. این خودرو با 190 میلیون تومان افزایش قیمت همراه شد و به پنج میلیارد و 60 میلیون تومان رسید.

ام وی ام X22 پرو نیز امروز چهارشنبه وارد کانال بالاتر در بازار آزاد شد و به قیمت یک میلیارد و 55 میلیون تومان رسید.

افزایش قیمت 6 تا 16 میلیون تومانی پراید، پژو و دنا پلاس جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی را مشاهده کنید.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=1949

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.